מותר לקום על הקמים

מותר לקום על הקמים

למרבה אכזבתם של האיראנים, הרוסים והסורים, שוב מתגלה ברבים שאמצעים יקרים ומשוכללים לא ממש מסוגלים למנוע מהישראלים לנטרל איומים חצופים וזדוניים.

ציטוט:

סוריה: “צה”ל תקף שדה תעופה צבאי במרכז המדינה, שישה חיילים נפצעו”
סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית דיווחה שמערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד “תוקפנות ישראלית” בשמי מחוז חומס שבמרכז המדינה. היעד: שדה התעופה הצבאי T-4, שבו שוהים גם כוחות איראניים. גורם צבאי סורי הודה שחיילים נפצעו בתקיפה ושנגרם נזק לרכוש

עד כאן ציטוט:

מה לעשות. כנראה שליהודים נמאס להיות חסרי אונים וקורבנות, ועכשיו יש להם יכולת לקום על הקמים. יתכן שזה קרה מחוסר ברירה, שכן בכל דור בא לנו איזה תוקפן רשע ומלא שנאה. בפעם האחרונה נגרם נזק לאומי די נורא, ומאז אין לנו ברירה אלא לנצח בכל מלחמה, וגם לוודא שלאומה יש הגנה במקרה וכבר לא תהייה עוד ברירה.

היום הישראלים עדיין חשים מאויימים, שכן זה הרגל לאומי ישן בן אלפי שנים שנראה בא לנו מניסיונות כואבים ומצערים, אבל בפועל יש לנו יכולת לנהל מלחמה עולמית בכמה זירות, וגם אם חלילה שוב נושמד כך גם יהייה המצב אצל האחרים, כך שלא נחוש בדד.

גם ביריונים אלימים ותוקפניים לא אוהבים לחשוב על מחירים כואבים או סופניים, ולכן הם נרתעים כשהם מבינים שיגרמו להם נזקים נוראיים. אולי כדאי להסביר לכל מי שעדיין שואף להשמיד יהודים מתוך תסכולים אישיים או מחמת הסתה לשנאת אחרים שכבר נמאס לנו להיו הקורבנות השגרתיים?

יתכן שמחר הסורים יפרסמו ברבים שהאמצעים היעילים שלהם לכאורה השמידו את רוב התוקפים, אלה ששבו בשלום לבסיסים אחרי השגת היעדים.

ללא קשר, חבל שהרמזים הרועמים שאנו שולחים לזוממים להרע לאחרים לא נקלטים. שוב ושוב יש צורך מצער להדגים שאין לנו סבלנות לאיומים, וכולם בעולם גם רואים שאמצעי ההגנה המפוארים, המשוכללים והיקרים לא באמת עוצרים את הישראלים.

לא עדיף ליריבינו המתוסכלים והזועפים לשבת לשולחן הדיונים במקום לראות ציוד יקר מושמד וחיילים תמימים נפגעים? חוץ מזה, אנחנו בעצם רק מתגוננים, ואין לנו שום שאיפה תוקפנית לכבוש את הסורים, הרוסים או האיראנים, או חלילה לגרום נזקים.

כמה פעמים עוד נאלץ להדגים שאנו תמיד משמידים סיכונים לפני שיריבינו יבינו שאולי כדאי לחשוב על פתרונות אחרים? סך הכל, אם המסרים והרמזים הבוהקים יכשלו חלילה לא תהייה ברירה אלא לשלוח דברים אחרים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טילים מושמדים והיצרנים מתרברבים. קישור למאמר ב-כאן. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כשמעצבנים ישראלים מתחרטים. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

8 thoughts on “מותר לקום על הקמים

  1. פינגבאק: itonBareshet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן