מזניחים, כושלים ומאשימים

מזניחים, כושלים ומאשימים

כידוע ליודעות וליודעים, בזמן המשמרת הכושלת של הנאשם בפלילים, זה שגם חשוד במתן אישור לרמוס מאמינים ובבגידה במדינת היהודים בעבור מזומנים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, האיומים האיראנים הפכו הרבה יותר מסוכנים. סך הכל, בלי פקחים ואמצעי מעקב משוכללים, הזדים עושים מה שהם רוצים.

מי הגאון שחשב בטעות שביטול הפיקוח על פיתוח אמצעים מסוכנים יועיל ליהודים? במציאות, אחרי שילטון הכנופייה מצבינו הביטחוני הרבה יותר מסוכן ורע. האם הנאשם המודח נלחם בגבורה כדי למנוע או לחסל את הסכנה או שבעיקר דיבר על חרדותיו בפרהסיה ואז גם דחף ברוב תבונה לביטול ההגבלה היחידה שנותרה?

ציטוט:

נתניהו על התיווך של בנט: “האיראנים נלחמים כאריות – והוא, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות. בזה צריכה הממשלה לעסוק”
יו”ר האופוזיציה תקף את בכירי הממשלה על ההתמודדות בנושא הסכם הגרעין – והתייחס ברמיזה לטיסתו של רה”מ בשבת לפגישה עם פוטין. “מול ההסכם המסוכן הם לא עושים כלום. בזה, וקודם כל בזה, הם צריכים לעסוק עכשיו.

עד כאן ציטוט.

הנאשם בפלילים אומר שהאיראנים נילחמים כמו אריות, וזה כנראה מרמז שהוא מעריץ אותם ובעצמו נאבק בגבורה בסכנה, אבל זה סתם הטעייה. במציאות הנוכל לא הגן על המדינה אלא בעיקר נשא נאומים מרשימים מעל איזה במה, אבל הפיתפוטים לא ממש פתרו את הבעייה שבזמן שהוא שלט ביד רמה בהנהלה, והיא מאוד החמירה וגברה בגלל התנהלותו המזיקה.

בעברית קלה, הנאשם לא פתר בעייה קיומית שמסכנת את המדינה, וברוב חוצפה עכשיו מנסה לספר שמי שהחליף אותו לכאורה אשם בתקלה. במציאות, יותר חשוב למנוע עימות שעשוי להשמיד את האנושות, ורק אז לבדוק שההסכם המושמץ ברבים בלי לדעת עליו פרטים מתקיים בקפדנות.

כמובן שבמידה והאיראנים יחושו אובדניים הם ינסו לעולל תעלולים, אבל לבינתיים הם עוד קיימים ואפילו סבורים שמצבם ישתפר אם ישוחררו מזומנים.

מה שחשוב לזכור בזמן שמאזינים בחוסר נחת לכזבנים סדרתיים שמסובכים עד צוואר בפלילים זה שישראל לא מחוייבת להסכמים הצפויים, ולכן היא חופשייה להגן על עצמה בצורה נחרצת ויעילה אפילו בלי לבקש רשות מחברים עסוקים. תספיק הודעה לשותפים, שכבר הודיעו שלא יציבו מכשולים. חוץ מזה, מניעת נשק גרעיני מאיראן זו מטרה משותפת שהוצהרה ברבים כבר המון זמן והרבה פעמים.

למה העבריין הסדרתי מהלל את האוייבים ומנסה להעליב יריבים פוליטיים לצרכים אנוכיים? מדוע הוא ממשיך להוציא לתקשורת כזבים, שקרים ועוסק בהכפשות ברבים? מה, הוא חושב בטעות שזה יעצור את ההליכים הפליליים כנגדו או יסייע למדינת היהודים? למה הוא סתם מאשים אחרים בכשלים שלהם הוא עצמו אחראי, ואת זה כולן וכולם כבר מזמן יודעים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- בגידה בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- ניירות מהודרים אינם מפחידים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן