מיכתב אזהרה לא יביא הקלה

מיכתב אזהרה לא יביא הקלה

יודעי דבר מספרים למתעניינות ולמתעניינים שהכל נעשה ברצונו של השוכן במרומים. לטענתם, הדבר הזה כתוב בספרים עתיקים וקדושים ולכן אין סיבה להעלות פיקפוקים.

קצת קשה להבין למה צדיקים שחוגגים נענשים ונרמסים בעוד שהרשעים שותים שמפניה או מעשנים סיגרים יקרים שעליהם אולצו לשלם אחרים. איוב האומלל פעם שאל, והוסבר לו בנימוס שלבני אנוש חסרה מספיק בינה כדי להבין את התשובה המלאה.

מי יודע? אולי אדם אבינו וחווה אימנו רק נתנו נגיסה קטנה ולא סיימו את הארוחה? בכל מקרה, צריך לנסות לקבל את רצונו באהבה, שכן במילא אין הרבה ברירה סך הכל, מה יעזור אם נכתוב תלונה מלאת עוגמה, נביע תמיהה או נעלה שאלה?

מי שמאמין ומאמינה בהשגחה כנראה סבור או סבורה שהאסון במירון קרה ברצונו של האל העליון, ואולי זה נכון. מצד שני, האחראים לשלום הציבור התעלמו מתמרור אזהרה ברור, והיה סוף מאוד עצוב לסיפור.

יתכן שהשוכן במרומים מעניש חוטאים ובגלל זה נשלחו לחשודים כפושעים מכתבי אזהרה רשמיים. זה מצויין, שכן בצורה זו הם לא יהיו מופתעים כאשר יגיעו העונשים.

ציטוט:

על נתניהו נכתב: “כמי שכיהן כראש ממשלת ישראל למשך למעלה מ-12 שנים רצופות, בתקופה הרלוונטית ידע ראש הממשלה לשעבר נתניהו, או שהיה עליו לדעת, כי אתר קבר הרשב”י במירון מטופל במשך שנים בצורה לקויה, שעלולה ליצור סיכון למשתתפים הרבים בהילולה המתקיימת מדי שנה בל”ג בעומר. ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא פעל כמצופה מראש ממשלה לתיקון מצב דברים זה. זאת, על אף שהנושא עמד במוקד דוחות חמורים של מבקר המדינה, שהנושא מערב מספר משרדי ממשלה ושהוא הובא לשולחן הממשלה במספר הזדמנויות בשנים שונות. בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא דאג למעקב יעיל אחר טיפול הממשלה בעניין”.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, גם הרשעות בעוון הזנחה פושעת שגרמה לאסון נורא לא תקל את צערן של המשפחות, שכן אין מזור לכזו מכה. אולי השוכן במרומים מעניש חוטאים, אבל זה לא מחזיר את ההולכים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- האסון במירון יוביל להרשעה עם קלון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מיכתב אזהרה לא יביא הקלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן