מילת פרדה משרה נטולת חמלה

מילת פרדה משרה נטולת חמלה

היו היה פעם עם שנרדף, עונה ומאוד סבל רק בשל אמונתו, ובגלל הסתה מתמדת כנגדו.

כנראה ששינאה מאחדת את המחנה, ואולי זה נחמד סתם להאשים אחרים בכל מה שקורה, אבל עיקר המסר בתורה שלנו הוא לגמרי שונה. למעשה, בבראשית מתואר סיפור די דומה, ומאז גירוש אדם אבינו וחווה אימנו מהגן אנו לוקחים אחריות מלאה על כל משגה, ומתאמצים לכפר על זה.

ניסיונותיהם נואשים של המסומנים, המוכפשים והמאויימים לברוח, בימים שלפני מלחמת העולם השנייה, לכל מקום אפשרי בעולם, ניתקלו ביחס אדיש, ויהודי באירופה שסומנו ולהשמדה הופקרו לגורלם.

מאז הימים האפלים בהם מדינות ואנשים לא היו אנושיים ומתחשבים כבר עברו בירקון הרבה דברים, והופקו כמה לקחים אנושיים מרים. חוץ מזה, גם הקמנו מדינה דמוקרטית ושוחרת שלום לשורדות ולשורדים, ואנו חמושים כדי למנוע סיכונים נוספים, שכן נראה שבכל דור ודור באים עלינו אפיקומנים, ליצנים או סביבונים.

ציטוט:

הוועדה המליצה להעניק מקלט לאישה שעמדה לעבור מילה בכפייה – שקד דחתה את הבקשה.

שרת הפנים היוצאת הודיעה כי דחתה בקשת מקלט של אישה מסיירה לאון, למרות שוועדה המייעצת לענייני פליטים המליצה פה אחד לאשר את הבקשה. לפי השרה, יש כמה דרגות של מילה במדינות הללו, “לכן נדרש לקבוע רף שייחשב רדיפה”. המוקד לפליטים: “מזעזע ומביש, סיבוב יח”צ אחרון”

עד כאן ציטוט מעורר פלצות שגם מעיד על אטימות, בורות וחוסר אנושיות.

מסתבר שמי שפעם הייתה שרת המשפטים בישראל אוהבת לעולל לאחרים את מה שלה עצמה היה כנראה מאוד לא נעים. מי יודע? אולי היא לא מתמצאת בכתובים הקדושים ופועלת ממניעים גזעניים או פוליטיים?

ללא קשר להעדר התחשבות בעיקרה של התורה שמשה הביא לנו מההרים, אין צורך לחוש כאבי בטן או מיחושים, שכן הסיכונים הגופניים המזעזעים שמדווחים חלילה לא יאיימו על שרת הפנים.

במילים אחרות, נראה שבת לעם שנרדף וסבל יותר מאחרים במשך המון שנים נוהגת בחוסר אנושיות קר ומרושע בנשים, ומבלי להתחשב בסיכונים.

אז מה, השרה הקרה הייתה שמחה אם היו מבצעים בה בכפייה הליכים כירורגיים מיותרים ונוראיים? לא מטריד אותה שחלילה יוטלו במגורשת מומים אכזריים?

חשוב לגזענית הקשוחה שיזכרו לה את המילה האחרונה? המהלך הנורא שלה כנגד המלצה ברורה יעלה את קרנה או רק יחשוף את אטימותה, רשעותה וטיבעה האכזרי לפרהסיה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- *%#!@? זו הגדרה די מדוייקת. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים.  קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן