*%#!@? זו הגדרה די מדוייקת

*%#!@? זו הגדרה די מדוייקת

לבינתיים, עדיין יש כאן חופש ביטוי, וזדים משתמשים בו להפצת שנאה ושיסוי. ללא קשר, לפי החוק שטרם בוטל אסור סתם להלבין לפושעים סידרתיים פנים ברבים, לומר דבר שגוי או לפרסם לציבור משהו שאינו מדוייק שכן זה לא ראוי.

לפיכך, חשוב להתאפק, לכבוש יצרים כמו שגיבורים עושים, לא לנפנף באקדחים ולצרוח שיש לירות במפגינים, להימנע מאיומים לדרוס מוסדות דמוקרטיים ורק להשמיע דברים תרבותיים, רגועים, מאופקים ומנומסים.

למטה ניסיון לקיים את הרעיון:

הנאשם בפלילים הוא עבריין סידרתי וכזבן נכלולי שסובל מ- %@*!^& ונראה גם מ- ^&)%^*. חוץ מזה, המורשעת הלקויה היא ?”^$(!*%, בנוסף להיותה %)$%^#@*&, ויורש היצר שמורשע באופן תדיר מתנהג כמו *?<%@$#, וזה כמובן די מזעזע.

המיועד לשלוט במשרד האוצר כבר הורשע פעמיים בעבר וגם ישב כאסיר במאסר. מה אפשר לומר על הדבר המוזר? אולי $^@*(! זו ההגדרה הנכונה לתופעה המשונה.

מי ששואף לשלוט בשוטרים, בחוקרים, בתקציבים ובאמצעים לדיכוי אזרחים הורשע איזה שמונה פעמים, תמך בטרוריסטים, תקף, הכפיש ואיים על ראש הממשלה שנרצח בשלושה כדורים.

אפשר לומר שכל זה נראה *&^)%#*$, שלא לומר %$&@(! לגמרי, והציבור כנראה מרגיש %$&^!)& לגבי הדברים המוזרים.

קישור למאמר בשם- דמוקרטיה בהמתנה למערכה. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- תהייה לכנופיה תמונה יפה?  קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “*%#!@? זו הגדרה די מדוייקת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן