דמוקרטיה בהמתנה למערכה

דמוקרטיה בהמתנה למערכה

פושעים סידרתיים, עבריינים מסוכנים ומורדים גזעניים רבים על חלוקת תפקידים, כיבודים, תארים, משרדים, אגפים ותקציבים.

ממש נחמד לראות איך השותפים הנאמנים מתקוטטים, מכופפים ידיים, מאיימים, מכפישים, משמיצים וסוחטים. כמובן, זה גם משמח לדעת שמשתמטים יקבלו יותר שכר מחיילים, ושנשים יודרו, יופלו, יופרדו ויורחקו לספסלים האחוריים.

רק בעייה קטנה יש עם התקוות לימים יפים בהם חוקים מבוטלים ועבריינים סידרתיים מטוהרים- יתכן שבג”צ לא ממש יתלהב מהרעיונות המסוכנים שכן הם קצת הרסניים ורודניים.

ציטוט:

דיווח: חוות הדעת של היועמ”שית קבעה כי לא ניתן למנות את דרעי לשר.

ציטוט:

תיקון החוק שנועד להכשיר את מינוי דרעי לשר מרוקן מתוכן את מעמדם של חוקי היסוד.

.בעברית קלה, בעוד שכולם עסוקים במריבות על תפקידים ותקציבים, כלל לא בטוח שבית המשפט יאשר לפושעים סידרתיים לשמש בתפקידים ציבוריים.

צריך להיות סבלניות וסבלניים. סביר שאם חלילה בג”צ יכנע, יוותר על עצמאות החוק ויהפוך לבובה לא תהייה ברירה אלא לצאת לרחובות ולהגן על הדמוקרטיה בעזרת דגלים ומחאה כמו בפעם שעברה, שהצליחה נפלא.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- תהייה לכנופיה תמונה יפה?  קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “דמוקרטיה בהמתנה למערכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן