עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים

עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים

לא תמיד הכותרות המוזרות, המשונות, המזעזעות, התמוהות, המפחידות, המביישות, המקוממות והמדאיגות לגמרי מובנות.

למטה ציטוט שאולי יתן דוגמה לסיבה להשתאות, לתופעה שמידי פעם שבה על עצמה במעגליות:

בזמן ששיירת הביביזם עוברת, הכלבים כבר אפילו לא נובחים.

עד כאן ציטוט.

כמובן, מה שלא ממש ברור זה מדוע אין התייחסות לזעקות אזהרה טרחניות שניתנות לפרהסיה בהתמדה כבר מזה תקופה מאוד ארוכה? מה, כל המאמצים שנעשו במשך שנים בלילות ובימים כדי להסביר לציבור האדיש את הסכנה למדינה שגורם הנאשם בשלל כיתבי אשמה נזרקו לפח האשפה?

במציאות, נראה שהדמוקרטיה כבר התעוררה ומבינה את הבעייה. למעשה, כבר החל הליך משפטי בערכאה, וגם יש שתי ועדות חקירה ומכתב אזהרה.

מי שבשגגה חושב שמזימת הכנופייה לבטל חוקים, לבטל הליכים משפטיים ולהמליך עצמה לשליטה יחידה ללא שתבוא מחאה מצד הפרהסיה האדישה כנראה לא חי במדינה, זו שיצאה לנפנף בדגלים ללא הפסקה עד שנפלה הממשלה הרעה.

ההפגנות הקודמות כנראה יחשבו קטנות ושקטות יחסית למה שיקרה אם חלילה יהייה ניסיון לבטל האשמות פליליות, לצפצף על פסיקות של מוסדות משפטיים או להכשיר שרצים עברייניים עם הרשעות קודמות לתפקידים ציבוריים. סך הכל, עדיין יש בירושלים שופטים וחוקים ממלכתיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עבריין מורשע יפקד על המשטרה. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה בהמתנה למערכה. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- *%#!@? זו הגדרה די מדוייקת. קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן