מי סרבן, חמדן ושאפתן?

מי סרבן, חמדן ושאפתן?

חבר הכנסת אבידר נראה ונשמע נהדר, והוא גם יפה שיער. לא בדיוק ברור מדוע הדמוקרט הנפלא בחר דווקא לחבור לעבריין גזען ולאומן שהורשע בתקיפת ילד קטן בעבר, אבל אולי זה לא חשוב כמו תפקיד ומשרד מפואר.

חבר הכנסת המהודר עשה רושם מצויין כאשר הוא ניגש בהתמדה מרשימה, אולי בשליחות כבוד הבוס העבריין, למצלמה כדי להתלונן מרה כנגד כבוד הנאשם הכזבן. כל העם צהל ושמח להאזין לדברים, שכן כבוד הנאשם בפלילים באמת מאוד הזיק לתושבות ולתושבים.

החבירה של אבידר למורשע בפלילים שגם שונא אחרים וישב המון שנים עם כבוד המסובך בהליכים כנראה לא הפריעה למעריצות ולמעריצים.

לפתע פתאום, זוהרו של אבידר המהודר, הנהדר ויפה השיער כנראה קצת הועם היום, אולי זה קרה אחרי שהתגלה שמה שבאמת מעניין אותו זה בעיקר הוא עצמו, תוארו, כבודו, הדרו ותפקידו, ולא לשרת את עמו.

ציטוט:

דרמה בישראל ביתנו: אבידר סירב לתפקיד שהוצע לו, לא מבטיח להצביע לצד הסיעה.

ח”כ אלי אבידר, מהקולות הבולטים במחאה נגד נתניהו, צפוי לתמוך בממשלת השינוי בהשבעה – אבל בהצבעות עתידיות הוא עשוי להצביע בניגוד לעמדת ליברמן. הרקע: סירובו לתפקיד השר במשרד האוצר, ודרישתו לקבלת משרד משמעותי. המשמעות: ישראל ביתנו הופכת לסיעה של 6 ח”כים בלבד.

עד כאן ציטוט.

מעניין מדוע חבר הכנסת אבידר לפתע שכח שתפקידו הוא לשרת את המדינה ולא לסחוט לעצמו מזכירה, שררה, שליטה או לשכה. האיש דיבר נפלא כנגד שחיתות, אטימות ואנוכיות חסרת התחשבות, אבל פתאום מגלים שהוא עצמו פועל בסחטנות מתוך חמדנות או שאפתנות?

קישור למאמר בידיעות צילום: קובי קואנקס. המאמר לעיל נשלח כתגובה למפורסם בקישור

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן