מי שאשם ישלם ויעלם

מי שאשם ישלם ויעלם

בעזרת עריקה של מורד ובוגד סידרתי מהצד הלאומני כנראה שכבוד ראש הממשלה הרענן קלט שפוליטיקה היא עסק שדורש זהירות רבה. הכנופיה העבריינית עם שלל כיתבי האשמה הצליחה במזימתה להזיק למדינה, כנראה מתוך שאיפה לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה הרעננה ולחוש חדווה או גאווה, וזו בעייה.

מסתבר שטובת המדינה לא ממש חשובה לנבחרים מסויימים כמו למשל תהילה, פרסום ויצירת מהומה, תקלה או מבוכה.

כל הכבוד ותודה למי שחשף עצמו מרצונו בפני האומה כבוגד חסר מעצורים שאחראי על נזקים ביטחוניים עתידיים. סך הכל, במערכת הביטחון התריעו על הנזקים הצפויים בפני הניבחרים, שלמרבה הצער לא כולם אחראיים, וחלילה את מחיר הדמים של המישגים היזומים ישלמו קורבנות תמימים.

מה שטוב בסיפור הרע הוא להבין שכולם וכולן במדינה רואות ורואים מי אחראי לנזקים שיגרמו לישראליות ולישראלים, וכל זאת רק במטרה להגן על נאשם בפלילים.

ציטוט:

לבל יחגגו מדיי בסביבת נתניהו, הוא אמנם ניצח הלילה אבל בטווח הארוך, הוא כנראה ייצא מההצבעה הזאת מופסד. הנרטיב שלפיו “הוא מעדיף להיות נגד המדינה – העיקר להיות בעד עצמו ונגד הממשלה” יחלחל עוד. מה שקרה הלילה לא מקרב אותו חזרה לשלטון, אולי להפך: בקואליציה יצופפו את השורות אפילו יותר. כמה כבר חוקים כאלה מגיעים? מעט מאוד.

ציטוט:

מבחינה היסטורית נתניהו נחל תבוסה שלעולם לא יצליח להתנער ממנה.

נתניהו הוא לא אופוזיציה ציונית, אלא אופוזיציה ביביסטית. לא המדינה מעניינת אותו, הוא-עצמו חשוב לעצמו הרבה יותר. אך דבר אחד אי אפשר יהיה לשנות, לנצח: את ספרי ההסטוריה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כבוד המצפה להרשעה שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע כנראה חש צהלה, שכן הוא הצליח לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה ולסכן את האומה.

מצד שני, אחרי תרגיל מסוג זה סביר שהקואליציה תצופף שורות, תסיק מסקנות ותלמד אין מעבירים החלטות.
חוץ מזה, עכשיו ברור לכולם מי במליאה מפריע להגשמת החזון הציונות לעצמאות, שוויון ושלום, ככתוב במגילה.

כאשר חלילה יתחילו פיגועים ומהומות בגלל ההחלטות השגויות לא יהייה צריך לתהות מי אחראי לפגיעה בקורבנות.

כל הכבוד ותודה למי שחשף עצמו מרצונו בפני האומה כבוגד חסר מעצורים שאחראי על נזקים ביטחוניים עתידיים. סך הכל, במערכת הביטחון התריעו על הנזקים הצפויים בפני הניבחרים, שלמרבה הצער לא כולם מהם אחראיים, וחלילה את מחיר הדמים של המישגים היזומים ישלמו קורבנות תמימים.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אחריות לאומית ועבריינות סדרתית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן