מי שהזניח עכשיו מפריח

מי שהזניח עכשיו מפריח

לפעמים מתפרסמות בעיתון כותרות נהדרות שמאוד עוזרות להסביר למבולבלים ולמבולבלות את הסיבה לבעיות הרבות מהן אנו סובלים וסובלות.

ציטוט:

לפיד תדרך את נתניהו על הגרעין האיראני; יו”ר האופוזיציה: “יצאתי מודאג”

עד כאן ציטוט שהוא אולי בעל משמעות אך כנראה חסר אמינות.

סביר שראש הממשלה הסביר לנאשם בפלילים מה ישראל עושה יום ולילה כדי לנטרל את הסיכונים שהוא יצר כשלחץ לבטל הסכמי פיקוח מגבילים, לא חיסל איומים וגרם לנו סיכונים מיותרים.

יתכן שבנוסף לעידכונים הביטחוניים העבריין הסידרתי גם שמע מראש הממשלה שעל אף התנגדות הלקוייה עם התארים בכל זאת ימשכו כנגדו ההליכים הפליליים, והדבר בטח גרם לו לחששות קיומיים קלים עד מתונים.

מה הפלא שהמצפה להרשעה וישיבה מאחורי בסורגים סיפר שהוא מאוד מודאג למתעניינות ולמתעניינים? סך הכל, לא סביר שהוא אמר את הדברים אחרי שהבין מה ישראל תעשה לאיראנים במידה והם לא יהיו ילדים טובים. יכול להיות שהנאשם מודאג משום שהוא כבר קלט שהמשחק תם, והוא כבר לא שולט בכולם.

במציאות, מי שבאמת צריך לחשוש זה כנראה האיראנים שכן הישראלים כבר לא ישנים, לא לוגמים משקאות משכרים או מעשנים סיגרים יקרים שעליהם שילמו אחרים. למעשה, הם תוקפים, מחסלים ומשמידים, מתאמנים, מתכוננים ומצטיידים.

אולי הנאשם בפלילים נכנס למשרד רגוע ומלא ששון ויצא משם קצת יותר מודאג, אבל זה לא בגלל שישראל אינה מטפלת בנחישות ותקיפות בענייני הביטחון. למעשה, מצבו הפוליטי והמשפטי מטריד בערך כמו מצבה של איראן, שלעת עתה היא עדיין כאן.

ציטט:

יש עתיד בעקבות התבטאות יו”ר האופוזיציה: “נתניהו מסכן את ביטחון אזרחי ישראל”

מפלגתו של ראש הממשלה יאיר לפיד, יש עתיד, הגיבה הערב (שני) לדבריו של ראש האופוזיציה בעקבות פגישת העדכון של נתניהו אצל לפיד. בתגובה נאמר: “בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו”ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכול במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני”.

עד כאן ציטוט.

הממשלה שהודחה לא טיפלה בבעייה הביטחונית שרק החמירה, והמצב מאוד הורע באשמתה ובמשמרת שלה. מי שעכשיו מגן על המדינה לא נאשם בשלל כיתבי אשמה וגם אינו חשוד בבגידה בשלומה בעבור עמלה שמנה.

לאור האמור לא בטוח שיש סיבה לדאגה. אלא אולי רק למי שחטא ונורא מפחד מהענשה. מצבה של האומה החמושה לא ממש רע או מעורר דאגה. למעשה, אין מדינה יותר חזקה מימנה בכל הסביבה.

קיור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ראש הממשלה נפגש עם נאשם שיורשע. קישור למאמר בשם- מצבה של איראן קצת מסוכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן