מי שנתן לקח, ואולי ילמד הלקח

מי שנתן לקח, ואולי ילמד הלקח

טרור לאומני, אלים, תוקפני, גזעני, מרדני ופראי מנסה להשתלט על החזון הציוני. למרבה המזל, כוחות הביטחון שלנו כל הזמן זמינים ונמצאים במצב עירני באופן תמידי.

חורבנות לאומיים קודמים כבר לימדו אותנו לקחים כואבים ומרים. כשאנו רבים, נלחמים, פוגעים, שונאים וגורמים נזקים משפחתיים באים עלינו אסונות נוראיים.

איך זה שהמתחזים ליהודים לא מבינים שאסור להזיק ולפגוע באחרים? מה, לדעתם זה לא השוכן במרומים שנותן ולוקח אליו חשודים שנמלטים משוטרים ונהרגים בתאונת דרכים? בני אנוש לכאורה אחראיים לרצונו של זה שביקש שננהג במוסריות והתחשבות כלפי הברואים?

בעברית קלה, מותו המצער של מי שברח מהחוק וגרם לעצמו אסון נורא אינו אשמת המשטרה אלא כנראה כוונתה של השכינה, שעליה אין לנו הרבה שליטה.

ההתפרעויות והניסיונות לחסום את הגישה לבירה לא קשורים לטרגדיה אלא למאמץ ללבות שנאה, למרוד במדינה ולהפריע לממשלה שהדיחה את הכנופיה עם כיתבי האשמה.

ציטוט:

הכניסה לירושלים נחסמה הערב (ראשון) בעקבות מחאה על הרג הנער אהוביה סנדק. במקום עשרות מפגינים ורכב הפוך עם צבא אדום המסמל דם.

עד כאן ציטוט מניסיון נוסף לפעול באלימות, בפראות ובגסות.

הדיווח סיפר שלמקום באו עשרות פוגרומיסטים מוסתים, ולכן סביר שכוחות הביטחון הישראלים ניצחו בקלות את הפורעים המסוכנים בלי הצורך לזמן את מסוקי חיל האוויר או איזה פלוגת צנחנים משועממים.

יתכן שמאסר בעוון הפרעה לסדר הציבורי תהייה עונש ראוי וחינוכי. למעשה, אולי אפילו יהייה לדבר הזה אפקט הרתעתי. אם זה לא יספיק ויעזור, אולי אפשר לדון גם בהריסת הבתים של הטרוריסטים או לערוך דיון מתון לגבי עונשים יותר מתאימים למחבלים לאומניים, פראיים ומסוכנים?

קישור לידיעה בוואלה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי לצורך פוליטי. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- למה המורדים הכשרים אלימים? קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מהומה יזומה למען השנאה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן