ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית

ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית

אחרי שצאצאי הנירדפים, הנרצחים והמגורשים נחשפו להסתה פרועה, הוסטו מדרכה של תורה לצרכי פוליטיקה וביצעו בשכנים פוגרום נורא, גזעני ואלים, נוצר למדינה כולה מצב קצת לא נעים.

האמריקאים היו לגמרי מזועזעים ורמזו שמישגים שאינם דמוקרטיים עלולים להיות מזיקים או הרסניים ליחסים. האומות המאוחדות כינסו ועדות, ואפילו הגרמנים הנחמדים הסבירו בדאגה רבה לישראלים מניסיון בן שנים שמשטרים רודניים וכוחניים גורמים לסיכונים חמורים, נזקים איומים ולהמון נפגעים.

ללא קשר לשלל אזהרות, לשפע ההתרעות והצטברותם של ענני סערות גדולות, הכנופיה העבריינית בעיקר מעוניינת לחלץ פושע סידרתי מהרשעה פלילית, ובעיניהם הדבר הזה יותר חשוב מהגשמת חזון התנועה הציונית שהקימה ליהודים מדינה עברית.

את הבעייה שמאיימת על חזון הדמוקרטיה העברית, שלומה, ביטחונה וכלכלתה ניתן לפתור בצורה חוקית על ידי הוצאת העבריין לניבצרות, או בהצבעה על הקמת ממשלה חלופית בעזרת הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבית.

מחאה אזרחית יחסית תרבותית זו שיטה מאוד יעילה, אבל איננו חיים בצרפת בתקופת המהפכה ולכן הפיתרון האמיתי כנראה יבוא בערכאה או במליאה, על אף תחושות הרדיפה והבהלה ההזוייה של הלקוייה בגלל הסערה במספרה.

בכיכר המדינה לא יוצב מכשיר חיתוך מפחיד גבוה בן מאתיים שנה, ועל אף יופייה, השכלתה ופאר הדרה המורשעת הלקוייה אינה אנטואנט המלכה האטומה. במציאות אין שום סכנה שהגברת תנותק מתספורתה לקול מיצהלות הפרהסיה.

מצד שני, בדמוקרטיה הציבור הישראלי יכול לצעוק על הפושעת בלי חשש שחלילה תבוא כנגדה פעולה אלימה. זכותה של הנצורה במספרת יוקרה לחוש בעתה קיומית עמוקה להנאתה, אבל במציאות אף אחד לא ניסה לפגוע בה או בתסרוקתה היפה. לעומת זאת, בעלה של הלקוייה אחראי לבעייה לאומית הרבה יותר מטרידה.

ציטוט:

ח”כ גדי איזנקוט: עבריינות שמקבלת לגיטימציה מגורמי שלטון – תופעה מטרידה שעלולה להחמיר.

עד כאן ציטוט.

אלימות, רודנות, כוחנות ועימות גורמים לאי נעימות ולכן עדיף להשתמש בהידברות. חבל שמי שעוסק בעבריינות ושחיתות לא זונח את הדרך הזו, שהיא טעות שכלל לא תואמת לערכי היהדות או הציונות, שכן הדבר יוביל לניבצרות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. קישור למאמר בשם- עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן