עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים

עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים

כבר בעבר עלה החשד שהנאשם הפלילי עושה ככל יכולתו לחבל ולהזיק לחזון הציוני במטרה לאיים, להלחיץ ולסחוט הסכם שיחלץ אותו מישיבה במתקן כליאה ציבורי.

היום החשש הערטילאי הפך לדבר מציאותי, ואפילו קיבל אישור רשמי בציבורי. מסתבר שהנאשם הפלילי מבין היטב את הנזק העצום שגורמת ממשלתו לציבור הישראלי והוא מקווה שהישועה תבוא לו מימי שהוא אחראי, ממלכתי ודמוקרטי.

למרבה הצער, כולם כבר יודעים מניסיון העבר שאי אפשר לסמוך על כזבן סידרתי, ולכן ההיסטוריה כנראה תראה שהעבריין היה סחטן נכלולי וזגזגן תזזי עד לסופו המשפטי.

ציטוט:

מקורב לנתניהו: “שואל את גנץ ולפיד: ‘אם תהיה פשרה תיכנסו לממשלה?'”
בהודעת ווטסאפ ששלח המקורב לנתניהו בקבוצה פנימית, הפציר בעיתונאים לפנות לגנץ וללפיד ולשאול אם ייכנסו לממשלת אחדות • ״חבל שהתקשורת לא שואלת אותם״, כתב בין היתר • מהליכוד נמסר בתגובה: ״דבריו של נתן אשל אינם מייצגים את ראש הממשלה נתניהו ואינם על דעתו״ • לאחר מכן הבהיר אשל בקבוצה: ״רק שאלתי לחשוף את פני האופוזיציה״

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? קצת עצוב לחשוב הנאשם בוגד בשותפיו ומתחנן ליריביו בעזרת שליחיו שיושיעו אותו מצרותיו.

במציאות, מי שבישל את הדייסה הדלוחה יאלץ לטעום מימנה עכשיו. אין ממש סיכוי שיאיר או בני יסכימו להצעותיו.

לפי הפירסום עולה שמי מסובך עד צוואר באישומים פליליים מספר שהצעתו לאופוזיציה לכאורה רק נועדה להראות שהרשעים לא עוזרים לפושעים סידרתיים ומזיקים שמתחננים. נו, טוב. ככה זה. כזבנים אוהבים להמציא סיפורים ולהאשים אחרים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמ בשם- אגדת פורים עם קיצורים ועידכונים. קישור למאמר בשם- כשהכל בוער כדאי למהר

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן