היועץ מצא אומץ

היועץ מצא אומץ

חוזרים בתשובה ראויים להערכה רבה. לעומת זאת, משתפי פעולה עם פשע במודע ראויים להענשה. מה לעשות שלפעמים קצת קשה להחליט איזה תגובה עדיפה.

מי יודע? יתכן שהתפקחות מאוחרת ופעולה שאולי תעצור את הפרת החוק במדינה יהוו כפרה מסויימת על שנים של שתיקה וסיוע מסור לדיברי עבירה.

ציטוט:

מנדלבליט: חובתם של שופטי העליון לבטל את חוקי “ההפיכה המשטרית”
ברקע ההתקדמות בחקיקה בוועדת החוקה ובכנסת, היועמ”ש לשעבר הזהיר: “באים לבטל את הדמוקרטיה, זו לא רפורמה אלא הפיכה משטרית” • לדבריו, “אסור לבצע הידברות כל עוד לא ימשכו ויבטלו לחלוטין את התועבה החקיקתית הזאת” • במקביל, בארה”ב העבירו מסרים לישראל: זה הסעיף שמדאיג אותנו יותר מכל.

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט ביקר הערב (שלישי) בחריפות את המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. “אנו חווים מהלך של הפיכה משטרית, ממש לא רפורמה משפטית”. בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS קרא מנדלבליט שלא לקיים הידברות כל עוד לא תבוטל החקיקה: “תנאי לכל שיח חייב להיות לכל הפחות עצירה מוחלטת של כל הליך החקיקה – זהו המינימום הנדרש”.

בהמשך הוסיף מנדלבליט, שמונה ליועמ”ש בממשלתו של נתניהו: “האבות המייסדים של מדינת ישראל ראו גם במוסד היועצת המשפטית לממשלה וגם בביהמ”ש העליון את שומרי הסף והמגנים העצמאיים של שיטת המשטר הדמוקרטית ליברלית בישראל. לכן, זאת לא רק זכותם לבטל את כל מעשי החקיקה שבאים לבטל את שיטת המשטר הדמוקרטית ליברלית בישראל, אלא זאת תהיה חובתם לעשות כן”

בארצות הברית הביעו לאחרונה דאגה מחקיקת פסקת ההתגברות. דבר שאין אותו בחוק האמריקני, בניגוד למינוי שופטים. שם, מוטרדים מהאפשרות של הפרלמנט להתגבר על פסיקה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שהיועץ המישפטי לשעבר וגם בארצות הברית מודאגים מאוד ממעלליו המסוכנים של העבריין הסידרתי וזה כלל לא מוזר. נחמד לראות שלפתע כולם, כאן ובעולם, מגלים להפתעתם שהפושע הסידרתי גורם סכנה למדינת היהודים.

אולי כל זה יעזור ותבוא החלטה שזמנו של העבריין המזיק ניגמר, ושיש להפכו לניבצר ואז לשלחו למאסר?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לתת חסינות לעבריינות? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “היועץ מצא אומץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן