הדמוקרטיה תגן על עצמה

הדמוקרטיה תגן על עצמה

הכנופיה העבריינית נחפזה להצביע על סידרת חוקים מזיקים, דורסניים ומאוד מסוכנים.

אומנם, לציבור הכזבנים הנכלוליים השמיעו סיפורים משעשעים אודות מוכנות לדיונים, אבל בפועל הפושעים לא עצרו לרגע או לחצו על הבלמים. למעשה הם המשיכו בדהרה פרועה ודורסנית גם כשכל הפעמונים מסביב החלו להשמיע צילצלים, שופרות האזעקה זעקו בקולות רמים והאורות האדומים התחילו מהבהבים.

אולי כדאי להאזין לדיברי מי שמכיר היטב את הנאשם בפלילים, שכן הוא היה מעורב עד צוואר בפרטים החסויים מזה שנים.

ציטוט:

מנדלבליט: זו הפיכה משטרית, חובתו של העליון היא לבטל את החוקים.
היועמ”ש לשעבר אמר כי יש “לבטל את התועבה החקיקתית הזאת”, וקרא לעצירת החקיקה כתנאי להידברות: “כל עוד ההצעות מקודמות – אין על מה לדבר”. ראש המל”ל לשעבר: “יש סכנה אמיתית ללכידות ולביטחון הלאומי”. ביניש: “מבקשים להשתלט על כל המוסדות הדמוקרטיים”

עד כאן ציטוט.

לפי כל הסימנים הדמוקרטיה הישראלית לא תאפשר לקמים לכלותה לנצח במערכה שנכפתה עליה. למעשה, כבר עתה די ברור שבית המשפט הגבוה לא יאשר לכנופיה העבריינית לדרוס את חוקי המדינה, דרכה וחזונה רק כדי למלט פושע סידרתי מסוכן מישיבה בתא.

האמריקאים קצת מודאגים, האירופים חוששים, באו”ם מתנגדים, מגנים ומזהירים, הישראלים הדמוקרטים זועמים, וכל מה שנותר זה לשמוע שמערכת החוק שמה גבול נחרץ וברור בפני הפושעים. למרבה השמחה, נראה שזה לא יקח עוד ימים רבים.

יתכן שהעבריין עדיין מוקף כרגע במאבטחים, אבל סביר שבעתיד את ההגנה בלילות ובימים יספקו לו סוהרים.

ככה זה. פושעים סידרתיים יכולים לבגוד, לכזב ולפגוע בהמון אנשים במשך הרבה שנים אבל בסוף הם נתפסים ומשלמים על החטאים, והחצופים במיוחד בדרך כלל גם מנסים להאשים אחרים במקום להתנצל על המישגים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- היועץ מצא אומץ. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לתת חסינות לעבריינות? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “הדמוקרטיה תגן על עצמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן