מר חוסר ביטחון

מר חוסר ביטחון

מי שבמשך שנים ליבה חרדה קיומית למטרה פוליטית אנוכית וגם ניסה לפתח פוזה גברית של מר ביטחון במציאות גרם לנזק חמור לשלומה של ציון.

הנאשם בפלילים אישר מכירת צוללות מסוכנות ומטוסים מתקדמים לערבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

החשוד לכאורה נתן לחברים מפוקפקים אמצעי ריגול מתקדמים, וחשיפת הפרשה ברבים עכשיו גורמת למדינה נזקים מדיניים ותדמיתיים קשים.

ציטוט:

רשום על שמו: נתניהו הוא האדריכל הבלעדי של הכישלון למנוע מאיראן פצצה גרעינית.

ציטוט:

מר חצי ביטחון: המצב האסטרטגי אחרי 12 שנות כהונת נתניהו.

הזהירות שגילה ואי נכונותו להיכנס להרפתקאות צבאיות מנעו מלחמה גדולה, והרחבת מעגל השלום עם מדינות ערביות ומוסלמיות הוא הישג שאין עליו ויכוח • אבל הכשל בעצירת הדהירה האירנית לגרעין והתעצמות חמאס מסבב לסבב משאירים ליורשיו סביבה ביטחונית קשה יותר

עד כאן ציטוט שאולי מסביר את המציאות אבל לא גורם לעליצות.

ראש הממשלה הרעננה כבר אמר שהנאשם החשוד בבגידה דיבר הרבה אבל עשה מעט מאוד למען ביטחון האומה. עובדה שבמשמרת של החשוד הסכנה רק גברה. למרבה השמחה הכנופיה כבר הודחה, ועכשיו המדינה תוכל לשוב לחזונה ולחפש הסדרה.

קישור למאמר בוואלה. למאמר ב N12. קישור למאמר בשם-בגידה בעבור עמלה זו לכאורה בגידה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כי מציון תצא תוכנה ודבר אשם מירושלים. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “מר חוסר ביטחון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן