משטר רע והנזק למשטרה

משטר רע והנזק למשטרה

בעיני עצמינו אנו נחשבים לעם שנבחר מכל העמים, אבל משום מה במשך הרבה שנים בחרנו בעבריינים, באסירים משוחררים, בנאשמים בפלילים ובנוכלים סדרתיים המסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים לנהל לנו את החיים.

כתוצאה מהמישגים, מטיפוח שנאה לאחרים ומהציפצוף על חוקים שהדגימו לנו המנהיגים הנכלוליים, כנראה שגם הפקודים הכנועים שלהם למדו שצריך לבזות אזרחיות ולהתעלם מאזרחים.

הנה למשל, השר לשעבר ששמו דומה לחנה פעם היה ממונה על המשטרה. כתוצאה מהמינוי השגוי שלא היה ראוי לובשי המדים הכחולים הסתבכו בתקיפת אזרחים, במניעת אסונות לאומיים, בהרג לא מוצדק של תושבים ובהתעלמות פושעת ממצוקתן של נשים.

למה השר לשעבר ששמו דומה לחנה לא עשה את תפקידו נאמנה? מה, הוא לא נתן שבועת אמונים לציית לחוקי המדינה ולא רק למי שחשוד בבגידה בה בעבור עמלה?

ציטוט:

משטרת ישראל נחשפה במלוא עליבותה.

עדותה של גל גברעם רק מחזקת את העובדה שהתיק נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל הוא תיק חקירה פשוט – וקל לניהול • התגובה המחפירה של המשטרה לעדות מגלה: זו הנורמה ביחס לתלונות אזרחים.

עד כאן ציטוט שמראה את התוצאות המזיקות של שחיתות, עבריינות, חוסר אחריות והפקרות.

למרבה השמחה, הכנופייה עם כיתבי האשמה כבר סולקה ועל המשטרה ממונה קצין ישר, אמיץ ומנוסה שיודע את העבודה, והוא לא משרת כנוע של נאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע.

מספר ניסיונות נעשו בשנים האחרונות להגיש במשטרה תלונות מגובות, מבוססות ואמינות שמלוות בראיות כתובות. זה נעשה. באופן עיקבי אבל כנראה שלא נערכו בדיקות או חקירות, ושוב ושוב נדחו כל הפניות. כנראה שמסיבה זאת אף אחד במדינה לא יודע שבקהילה המתחזה לכשרה המנהיגים לא מדווחים למשטרה על אונס של קטין או קטינה, ואפילו מסייעים לחשודים ומורשעים בפדופליה, שזה חטא די נורא על פי תורה.

מוזר שבמשטרה בפיקודו של השר ששמו דומה לחנה סגרו בעיקביות מרשימה כל תלונה שהוגשה בפרשה. בצורה זז קטינים בקהילה הכשרה ממשיכים להאנס בלי שהקהילה תחוש בושה. הסוד הנורא נותר מוצנע במגירה או הלך לגריסה. כנראה שמסיבה זו אף אחד לא מודע לקיומה של בעייה, והתקלה שדווחה יותר מפעם יחידה למשטרה לא ממש טופלה בהצלחה עד עתה, אלא טוייחה ונסגרה.

קישור למאמר ב N12.קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בשם- מי מרחם על קטינים חרדים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן