משמפנייה ורודה לבירה עמיקתא

משמפנייה ורודה לבירה עמיקתא

חלילה ההסתה לשנאה תנצח את דרכה של תורה, המצב כאן עלול להיות איום ונורא, שלא לומר זוועה מפחידה. המחשבה שיתכן שיועלה חוק גזעני בשם- :גיור או גירוש” ממש גורמת ליאוש.

האם המתחזים ליהודים יעוללו לאחרים את מה שלהם, במהלך ההיסטוריה העגומה, הארוכה והכואבת של עם הבחירה, היה מאוד לא נעים? זה המסר מהכתובים? קצת מוזר שהמתחזים לכשרים צדיקים טועים לחלוטין בעודם משוכנעים שרק הם צודקים, אפילו שמשנתם מלאת השנאה סותרת את הכתוב בספרים הקדושים

מי שמטיף לסרבנות, גזענות לוחמנות ושנאה כנראה לא בקי בעיקרה, וזו בעייה. אולי צריך לבדוק מה אמרו הילל הזקן והרבי עקיבא?

למעשה, גם במגילה שהקימה לאומה דמוקרטיה בשממה, שנחרבה, הוזנחה ושוב הופרחה בהקרבה וגבורה, כתוב במפורש שלאור חזון הנביאים ציון תהייה שוויונית, מוסרית ושוחרת שלום. מי לא מבין מהו חזון הלאום? איפה כתוב שצריך לבקש מדון?

עץ יש לשפוט לפי פיריו. הדמוקרטים השוויוניים רוצים לטפח שלום, והקיצונים הגזעניים והמרדניים מעדיפים ללחום. למרבה הצער, במטע שלנו איזה זד זיבל עשבים שוטים, הסית מופרעים קוצניים, וטיפח אטדים דוקרניים לצרכים אנוכיים ונכלוליים. למרבה המזל, הגנן הכושל שאחראי לפשעים כבר הסתבך עד צוואר באישומים פליליים, וגם לגמרי ברור שהוא כזבן, הססן, חמדן ופחדן.

העבריין הסידרתי פעם שלח שר ששמו דומה לחנה להורות למשטרה לנסות לדכא את הדמוקרטיה, אבל המזימה כשלה. הפושע, ביחד עם הכנופייה המזיקה, הודח מהשררה ומאז הוא מאוד חושש מהרשעה וישיבה בתא.

מרוב בעתה, בהלה וחרדה, הפושע מציע שוחד פוליטי לכל מיני גורמים שמתמחים בסחיטה כשרה או בבגידה, והוא עוד עושה זאת מהמקפצה בפני האומה כולה, כאילו שזו בכלל לא בעייה.

במציאות, שוחד פוליטי זה דבר שאינו לגמרי חוקי. למעשה, גם שלושה כיתבי אשמה וסיבוך פלילי לא ממש מעידים על אופי מוסרי.

חוץ מזה, שתי ועדות חקירה ממלכתיות כנגד הכזבן הנכלולי יוסיפו עוד כמה האשמות מבוססות ומאוד חמורות, ולנאשם יהיו עוד בעיות משפטיות, שלא לומר צרות צרורות שיביאו מפלות מפוארות.

אולי ההיסטוריה תקרא לפרק המביש בתולדותנו- משמפנייה וורודה לבירה עמיקתא? או- מהסתה לרצח מזעזע?

ההליך המשפטי הראשון בסידרה מתנהל כשורה, חושף שחיתות נוראה ואפילו עוד לא הסתיים, אבל כבר די ברור מי אשם, ולשם שינוי נראה שהוא גם ישלם. מבחינה חוקית, עוד אסור לקרוא לנאשם בשלל כיתבי אשמה- פושע מורשע, אבל בהחלט אפשר להניח שתבוא לו מפלה, שזו אך השערה וחלילה לא פסיקה.

קישור למאמר בשם- חזון הנביאים וקיצונים הרסניים. קישור למאמר בשם- מי טימא את מולדתי? קישור למאמר בשם- נאשם פלילי מציע שוחד פוליטי במימון ציבורי? קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים מזיק למדינת היהודים. קישור למאמר בשם- התקדמות טובה ונאשם שיורשע. קישור למאמר בשם- שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן