מתערבים בבחירות, מממנים וממנים בובות?

החשש שהנשיא שופע השיער שבעזרת השם כבר פוטר הוא בעצם סוכן זר וגם איש קצת מוזר לכאורה אושר. מי מאושרת או מאושר לשמוע על הדבר?

ציטוט:

מסמכי הקרמלין: פוטין הורה לתמוך בטראמפ ה”לא יציב נפשית”
ה”גרדיאן” מדווח על הדלפה חמורה ונדירה מלשכתו של נשיא רוסיה: דו”ח סודי שהגיע לעיתון, ושסוכנויות מודיעין במערב מכירות זה כמה חודשים, מתעד לכאורה ישיבה שבה הורה פוטין בינואר 2016 למודיעין הרוסי לסייע לטראמפ לנצח בבחירות כדי לגרום “טלטלה חברתית” בארה”ב. טראמפ מתואר בו כ”אדם לא מאוזן שסובל מרגשי נחיתות”. יש בו רמיזה לחומר מביך שיש למוסקבה עליו.

ציטוט:

ביידן הזהיר את פוטין: “פעל נגד מתקפות הסייבר מרוסיה”

בשיחת טלפון ראשונה מאז הפסגה בחודש שעבר, נשיא ארה”ב הבהיר כי וושינגטון תגיב אם מוסקבה לא תפעל נגד מתקפות הכופרה המתגברות היוצאות משטחה. “אני אופטימי”, אמר ביידן. בכיר בממשל: “התגובה תגיע בקרוב”. הקרמלין: “לא קיבלנו פניות מהסוכנויות הרלוונטיות בארה”ב”

ציטוט:

אולמרט הגיש את כתב ההגנה לתביעת משפחת נתניהו: דורש שיעברו בדיקה פסיכיאטרית.

ציטוט:

עקב תביעת הדיבה: אולמרט דורש בדיקה פסיכיאטרית למשפחת נתניהו.

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הגישו את כתב ההגנה, התעקשו כי משפחת נתניהו אכן לוקה במחלת נפש, ודרשו לאפשר לו להוכיח זאת. “להפרעות נפשיות רבות קיים, כידוע, קשר גנטי”

עד כאן ציטוט שאולי מסביר פרשות והתנהלויות מעוררות סקרנות.

כמובן, עכשיו נשאלת השאלה בכמה עוד מדינות דמוקרטיות וחופשיות פוטין לכאורה התערב בחוצפה ומסיבות אנוכיות, וכנראה בלי בעיות מוסריות, וסייע למנות שם בובות מסובכות עם הפרעות?

אכן, הדיווח המטריד מאשר חששות, תמיהות וחשדות, אבל יתכן שיותר חשוב לנקות את האורוות ולהסביר לרודנים שלא יעשו בעיות נוספות למדינות אחרות מאשר לסבול מחרטות או דאגות.

חוץ מזה, כנראה שחשוב לא למנות אנשים לא יציבים עם לקויות או מוגבלויות למשרות רמות, שכן זה גורם צרות גדולות לאזרחים ולאזרחיות

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר במעריב..קישור למאמר בחדשות 13.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן