נאשם בפלילים מוכר חלומות לתפקידים

נאשם בפלילים מוכר חלומות לתפקידים

והרי כמה הערות יחסית מציאותיות:

הנאשם הפלילי שהודח מתפקיד משמעותי שקוע עד צוואר בהליך משפטי די סופני, וגם יש כנגדו שתי ועדות חקירה על עבירות בעלות אופי הרבה יותר רציני. העבריין הסידרתי ידוע בעולם מזה שנים ככזבן נכלולי, בוגדני וזגזגני.

ללא קשר למצבו העגמומי, הנאשם הפלילי מנסה לתקוע מקלות בגלגלי הדמוקרטיה, וגם לפתות עריקות בוגדניות ועריקים בוגדניים בהבטחות לתפקידים חשובים, רמים ונוצצים. למרבה הפלא, מוכר הרהיטים הרהוט הצליח לשרוף את אמינותם ואמינותן של מאמינות ומאמינים לשקרנים כרוניים.

עכשיו האומה כולה יודעת מי עזב חברות וחברים בתקווה לקבל פרסים מנאשם בפלילים שיסיים בין סורגים, ולכן בעצם לא ממש בטוח שהוא יוכל לחלק תפקידים לבוגדות המאוכזבות ולבוגדים המופתעים.

למעשה, לפני הרבה שנים היה ניסיון נואש להזהיר פוליטיקאי טרי ומרכזי שלא יאמין לכזבן נכלולי. למרבה הצער, כנראה שהיה צורך לבדוק את נכונות ההמלצה באופן אישי והסוף היה קצת טראגי.

כל מי שכבר עבד עימו ביחד ואז נבגד יודע שאסור להאמין לעבריין הסידרתי מימין. למעשה, בדיוק בגלל זה קמה ממשלה שלא כוללת אותו, שכן אפילו שותפיו כבר לא האמינו לו.

על אף הידע שנאשם בשלל כיתבי אשמה חמורים בדרך כלל מורשע ונישלח לבית האסורים, התאווה העזה לתפקידים נוצצים כנראה סימאה אפילו את עיניהם של פוליטיקאים טריים ותמימים. קצת חבל שלא שאלו את יאיר מה קורה כשעושים טעות ומאמינים לכזבנים סידרתיים.

ציטוט:

שריון ברשימה לכנסת ותפקיד שר: ההסכם המסתמן בין אורבך לליכוד והאתגר שעומד בפני לפיד.
חבר הכנסת ניר אורבך מימינה הולך ומתרחק מהקואליציה • בהסכם המסתמן בינו לבין הליכוד הוא צפוי לקבל הבטחה לשריון ברשימת המפלגה לכנסת הבאה • בנוסף – הוא צפוי לקבל תיק אידיאולוגי ולכהן כשר • תמיכה של אורבך בפיזור הכנסת תכניס את שר החוץ לפיד ללשכת רה”מ בפעם הראשונה בחייו – כל זאת בתקופת קמפיין בחירות.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם הפלילי לא נעצר עד לתום ההליך בערכאה והמשיך לגרום נזק לאומה. הוא גרם לכל המתנחלות והמתנחלים להפוך לפלסטיניות ולפלסטינים שלא יוכלו להצביע בבחירות במדינת היהודים, הוא גרם לשני נציגי ציבור להיחשף כאנשים שאינם נאמנים או אמינים, שלא לדבר על היותם תמימים שנותנים אימון בשקרנים ידועים, ורק דבר טוב אחד יצמח מהתעלולים המזיקים- לפיד יהפוך לראש ממשלת מדינת היהודים.

מי יודע? אולי ראש הממשלה הבא יבין שאם העבריין המסוכן יוכנס לתא קטן מחמת מסוכנותו לדמוקרטיה, בזמן שבית הדין חוקר, מאזין, מתפלץ ודן, תוכניותיו ההזויות של העבריין כנראה יתפוגגו כעננת עשן.

כנראה שצריך לברך את יאיר שעומד להיות אפילו יותר בכיר. עד כה הוא עושה עבודה שקולה, אחראית ופועל בשיקול דעת, מתוך מחשבה ובתבונה. אפשר לאחל ליאיר הרבה הצלחה, במיוחד בתחום השלום האזורי בתיווך אמריקה. זה יהייה נפלא בעבור המדינה, והישראלים המוסלמים אולי יקבלו רכבת למכה.

בעזרת השם, הדמוקרטיה תגשים את חזונה, תעשה שלום בסביבה, תשתף בהנהגה את כל מרכיבי הקהילה ותכניס לתא עד תום ההליך בערכאה את מי שחטא, בגד בשבועה וממשיך להזיק למדינה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה יכולה להגשים את חזונה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “נאשם בפלילים מוכר חלומות לתפקידים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן