אין כאבי בטן?

אין כאבי בטן?

למרבה הצער, לא תמיד נציגות ונציגי ציבור פועלים או פועלות כדי לקדם את טובת הקהילה אלא להגשים איזה שאיפה אישית לגדולה, פירסום או תהילה, וזו קצת בעייה.

למעשה, כל מי שעולה לבמת הפוליטיקה מספרת ומספר לפרהסיה שהוא או היא יפעלו למענה. אפילו ניתנת שבועה אמונים בכניסה לעבודה, שבה הנבחרים הנרגשים והנבחרות הגאות מתחייבים ומתחייבות אל מול מצלמות לציית לחוקי הממלכה ולפעול רק למענה.

בעיקרון, בדמוקרטיה הפרהסיה בוחרת לעצמה מועמדות ומועמדים כדי שייצגו את הקבוצה וידאגו לטפל בענייניה. לפעמים, הנבחרות והנבחרים מתבלבלות ומתבלבלים ובמקום לשרת את האזרחיות והאזרחים המאמץ הוא להגיע לכותרות העיתונים או סתם לסחוט רווחים אישיים בלי התחשבות באחרות ובאחרים.

ועכשיו לעניין- המיעוט הישראלי ערבי מאוד יסבול אם הכנופייה העבריינית, הסרבנית והגזענית חלילה תשוב לשלוט כאן במקום שראשה הנאשם יורשע וישלח לשבת בתא קטן.

ללא קשר לסכנה לשוויון, לדמוקרטיה, לשלומה, לחוסנה הפנימי ולחזונה להסדר איזורי, נראה שיש קומץ חברות וחברים במליאה שלא באמת חושבות וחושבים על טובת הקהילה אלא אולי על קידום בעבודה או כותרת יפה.

ציטוט:

ראשי הרשויות הערביות מאוכזבים מרינאווי זועבי: “הפלת הממשלה – טעות היסטורית”

עד כאן ציטוט.

האם ההיסטוריה תראה ששאיפות אישיות לגדולה, פירסום ותהילה היו הסיבה לחורבן הבא? אם חזון האומה הוא לשלום, שוויון ולהסדרה, למה יש במליאה נציגות ונציגים שמקדמות ומקדמים פגיעה במדינה ובדרכה?

לסיכום, המיעוט הערבי בארץ וגם הסיכוי להסדר איזורי, שהוא חזון האומה, יפגעו קשות במידה ותיפול ממשלה דמוקרטית, אחראית, זהירה ויעילה, ובמקומה תשוב להנהלה כנופייה עבריינית שנאשם פלילי בראשה.

עוד לא מאוחר מידי להתעשת ולהבין שהמלכת פושע סידרתי וכזבני זה חטא. למה ללכת בעינים פקוחות לשוחט?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים מוכר חלומות לתפקידים. קישור למאמר בשם- הסתה לדרך הנכונה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אין כאבי בטן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן