נאשם פלילי מציע שוחד פוליטי במימון ציבורי?

נאשם פלילי מציע שוחד פוליטי במימון ציבורי?

למה הנאשם בפלילים סתם מבטיח לדתיים תקציבים בלי שהם יספקו לתלמידים שלהם לימודים בשפות ומדעים, ולכן וישארו בורים, מובטלים ועניים? לא עדיף שהם יהיו משכילים ויצרניים?

ציטוט:

ללא לימודי ליבה: ההבטחה של נתניהו לפלגים ביהדות התורה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, למודח מהשררה יש הצעה לקבצות שמתמחות בסחיטה כשרה-שוב אכנע לדרישות החמדניות בשקיקה וחלילה לא אפריע לכם לשדוד את קופת המדינה. רק תיתנו לי תמיכה, אמנע מישיבה במתקן כליאה ואולי אקיים את ההצהרה.

לא ברור עם ההצעה הנדיבה של המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה לקבוצות שסחטנות, סחיטה כשרה והשתמטות מהבאת ביכורים לבירה אצלן הן השגרה אומנם תיתקיים. מצד שני, לגמרי ברור שכזו הצעה מהווה שוחד פוליטי, שזו עבירה, פגיעה בדמוקרטיה וגם עילה מספיקה למעצר בתא עד לתום ההליכים בערכאה.

אומנם, יהיו שיזעקו שלסגור עבריין סידרתי מסוכן בתא מעצר עד לתום ההליך הפלילי הוא צעד זדוני ופוליטי, אבל במציאות הנאשם הנכלולי ממשיך לחטוא, לקלקל בזדון ולהזיק לחזון הציוני ולדמוקרטיה באופן יום יומי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים מזיק למדינת היהודים. קישור למאמר בשם- התקדמות טובה ונאשם שיורשע. קישור מאמר בשם- שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “נאשם פלילי מציע שוחד פוליטי במימון ציבורי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן