שבט אחים וקומץ קיצונים

שבט אחים וקומץ קיצונים

כידוע ליודעות וליודעים, יש בארץ הקודש, זו שקמה לתחייה באופן די מופלא בזכות הציונים, כל מיני אנשים שבאו ממקומות שונים.

מטבע הדברים יש לקבוצות השונות סיגנונות שונים, ניגונים קצת אחרים, מאכלים בטעמים מגוונים ומינהגים שלא כולם מכירים. ללא קשר, בדמוקרטיה ובפני אלוהים כולנו שוות ושווים.

פעם גזענים לאומניים ששונאים את כל האחרים השמיעו סיסמאות שכנראה נשמעו הגיוניות אבל הובילו לאסונות נוראיים. הקיצונים האלימים והעצבניים זעקו- גרמניה לגרמנים, והדבר שילהב את ההמונים שאוהבים למצוא אשמים נחותים ובצורה זו לחוש נעלים.

למרבה הצער, נאשם בפלילים הקים מפלגה סרבנית, מרדנית וקיצונית שמתנגדת לכתוב במגילה שהקימה מדינה ליהודים, וחבריה זוממים לעולל לאחרים מה שלנו היה מאוד לא נעים. אם הלאומנים היו צורחים- ישראל לישראלים, הדבר חלילה היה כולל את כל התושבות והתושבים. מזל שלא קוראים לנו- יהודה, שכן זה אולי היה תורם להשמעת קריאה פסולה ומפלה בדמוקרטיה ששוויון חרוט על דיגלה.

כידוע ליודעות וליודעים, גזענים לא אוהבים אחרים או רודפים הסדרים מצילי חיים אלא שונאים ומסיתים ללא התחשבות בעיקר המסר בתורת היהודים. מסיבה זו, אולי כדאי להבין שהלאומנים רק מתחזים למאמינים.

יש בישראל אנשים שמוצאם בכל העולם, ורובם מסתדרים פחות או יותר בסדר כבר הרבה שנים על אף חיכוחים קלים. עם חלוף הימים הרבה מאוד שבטים הגיעו בחזרה לארץ הנביאים. למעשה, יש לנו עכשיו הרבה יותר משניים עשר קרובים, אבל כולן שוות וכולם שווים.

יש לנו רוסים, אוקראינים, פולנים, מרוקאים, עיראקים, גרמנים, מצרים, טורקים, תוניסאים, אמריקאים, לובים, אלג’יראים, אתיופים, הולנדים, גאורגים, תימנים, שלא להזכיר את ההונגרים, היוונים, הטורקים, הארגנטינאים, הבריטים, הדרום אפריקאים והסורים, ועוד רבים אחרים.

חוץ מהעולים, בארץ חיים גם צאצאי היהודים שלא גורשו על ידי הרומאים ואולצו להפוך להיות מוסלמים בערך לפני אלף שנים. בטעות קוראים להם- פלסטינאים, אבל מקורם הוא מהיהודים.

כשהתחילו גלי העלייה, המקומיים חשבו בטעות שהיהודים האירופים הם עוד כובשים פולשים ולא הבינו שהם בעצם אחים חוזרים. העולים החדשים הביטו בתושבים והגיעו למסקנה שהם כנראה לא פולנים או רוסיים אלא אינדיאנים מקומיים שסתם מלים את הבנים ונימנעים מלאכול חזירים טמאים.

בקיצור, קצת קשה להחליט מי מכל משבטים שיושבים כאן עכשיו הוא הראוי להיכלל ברשימה הטהורה של הגזענים, אלה ששמים עצמם שופטים או שליחים של השוכן במרומים ורוצים להחליט במקומו איזה יצירים יותר כשרים.

האם הרב חסדו אוהב יהודים אלימים, תוקפנים ופוגעניים ששונאים אחרים? כאלה שמנפנפים בנשקים שלופים על עובדי חניון מבוהלים, מסתערים לתלוש סמלים לאומיים, מסרבים להסדרים ומעודדים סיכסוכים אלימים?

מי ששונא אחרים לא מבין דבר בתורת היהודים, זו שקוראת לסור מרע, לעשות טוב, לבקש שלום ולהסתדר עם השכנים.

בדמוקרטיה כולם שווים, גם השוגים, הגזענים ששונאים אחרים, הקיצונים והסרבנים. כמה טוב שרוב האוכלוסיה עדיין זוכרת, על אף ההסתה המזיקה, מה עיקרה של תורה ומה חזון המדינה, זה המופיע במגילה.

קישור למאמר בשם- קיצונים, מורדים וחורבנות לאומיים. קישור לכתבה ששודרה בערוץ 1- מקורם של הפלסטינים מעם ישראל. קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן