אנשים קטנים אינם ענקים

אנשים קטנים אינם ענקים

מידי פעם אנשים שמרגישים קטנים, לא מספיק חשובים או סתם מקופחים חשים צורך חסר שליטה לעלות על הבמה ולהשמיע משם קולות רמים כדי להרגיש משמעותיים.

נפנופי ידיים, השמעת דברים מקוממים או מעצבנים, הפרחת כזבים ושילהוב יצרים פרועים מאוד עוזרים לגלמודים לקבל תשומת לב מאחרים.

אומנם, זה לא ממש נעים להיחשף כמסית צעקן וגזען שמלבין פנים ברבים, רוצה לגרום לפיצוצים מזיקים לצרכים אנוכיים, ורוצה להתחזות ליהודי שלכאורה מאמין בכתובים, אבל מה לא עושים כדי לזכות בתשומת לב כשחשים בודדים?

ציטוט:

בן גביר השתמש בבן גוריון בתשדיר בחירות, נכדו של רה”מ הראשון: “הוא פירומן ונקרופיל”

יו”ר עוצמה יהודית הציג ציטוטים שלכאורה נאמרו על ידיו, כשבסופו של התשדיר הוא חשף כי הם למעשה של ראש הממשלה הראשון. יריב בן אליעזר, נכדו של בן גוריון, הגיב בזעם בריאיון ל-103: “מחפש בקברו של סבי צידוקים לתיאוריות המטומטמות שלו”.

ציטוט מבן גוריון שיסד את ציון:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים. אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

ציטוט אודות מעלליו של גזען מסוכן שכבר בעבר הורשע בעוון תמיכה באירגון טרור, וזה דבר שמזיק לציון, וגם לא ממש נבון או נכון:

איתמר בן גביר (נולד ב-6 במאי 1976) הוא חבר הכנסת בכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת עוצמה יהודית ופעיל ימין רדיקלי ישראלי.

במהלך פעילותו הפוליטית הוגשו נגדו, לדבריו, חמישים ושלושה כתבי אישום,[2] שמתוכם הורשע בשמונה עבירות פליליות, בהן התפרעות, הפרעה לשוטר והסתה לגזענות,[3] וכן שתי הרשעות בהחזקת חומר תעמולה עבור ארגון טרור[4][5] ושתי הרשעות בתמיכה בארגון טרור.

בן גביר הצליח למשוך תשומת לב גם בעזרת פרובוקציות. זמן קצר לפני רצח רבין (1995) הציג לתקשורת את סמל מכוניתו של רבין, והכריז: “כמו שהגענו לסמל הזה, אנחנו יכולים להגיע לרבין”,[13] במהלך קמפיין בחירות לכנסת ב-2022 התנצל על כך.[14] מספר ימים מאוחר יותר אמר בן גביר שאינו מכנה את רבין בכינוי “בוגד”, אף שלדעתו “רבין עשה דברים שפוגעים במדינת ישראל” ו”סייע לאויב”, וטען ש”יש הגזמה בהנצחה שלו”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כנראה שאנו עדים לנסיון התחזות משעשע. מי שתקף את משחרר הבירה שגם עשה שלום ותלש בפראות אלימה את הסמל ממכונית ראש הממשלה, ומי שגם הורשע בגזענות ותקיפה לא ממש מייצג את החזון של המדינה, שהוא לשוויון, ביטחון והסדרה. בתורה מומלץ על שנאה, מלחמה, טינה ואיבה? במגילת העצמאות יש סרבנות להסדרה או המלצה לאפלייה?

בקיצור, זה נחמד לנסות לקבל תהילה, הערצה ותשומת לב מהפרהסיה, אבל אולי כדאי לא לשקר לה או לנסות לרמות אותה בצורה בוטה, שכן זה בעיקר מביא בושה ולא ממש מעיד על בינה אלא חושף ניסיון להונאה.

למה הימין הקיצוני, המרדני והסרבני בכלל חש צורך להתחזות לדמוקרטי, שוויוני וציוני? מה, הלאומן הגזען שמתחזה ליהודי חושש לגלות לציבור את טיבעו האמיתי?

קישור למאמר בוואלה. קישור לערך חסר ערך בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- למה גזענות מתחזה למתינות? קישור למאמר בשם .הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן? קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן