למה גזענות מתחזה למתינות?

למה גזענות מתחזה למתינות?

הנה ציטוט מלא אמינות שאולי מעיד על הגינות, מוסריות, בגרות, מתינות והתחשבות:

בן גביר: אני כבר לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור, אני לא חושב שצריך להרוג ערבים.

עד כאן ציטוט.

אפשר בטעות לחשוב מהציטוט שהקיצוני הגזעני, התוקפני, המרדני והכוחני הפך ליהודי מוסרי שאוהב את הזולת, מכבד את כל היצירים באופן שוויוני ורודף אחר הסדר אזורי.

למרבה הצער, מי שלפתע מתחזה למתון דמוקרטי ושוחר שלום לא ממש השתנה, שהרי אמונתו השגוייה והאלימה היא דרכו מאז צעירותו. מצד שני, כנראה שהוא הבין שמטעמים פוליטיים אולי כדאי לו קצת לשנות את הטון כדי שהוא יותר יתאים לחזון לציון ולתורה שקיבלנו מהאל העליון

במציאות, כל מה שנאמר על ידי הגזען הלאומני זה שגירוש, ריכוז במחנות ורצח עם אינו יעד לאומי שיש לדבר עליו בגילוי לב בציבורי. ממש נחמד הוא מסביר שרצח וסגידה לפושעים רצחניים אינם דברים מוסריים או יפים.

מה שעדיין לא ברור זה אם הלאומן הגזען באמת שינה את ערכיו הבסיסיים או שדבריו האחרונים בעצם רק נועדו להסתיר את כוונותיו האמיתיות, אלה השגויות, הכוחניות והרעות שבהן דבק בעוצמה ועקשנות מרדנית כל החיים.

אולי ההצהרות המתונות והמנומסות קצת סותרות התנהלויות אחרונות?

ציטוט:

בן גביר וסמוטריץ’ יצאו להגנת רוצח משפחת דוואבשה: “הרשעתו – שפל”

עד כאן ציטוט.

נו? אז איזה מהגרסאות מייצגת נאמנה את דרכו הישנה של מי שפעם תלש סמל ברוב גבורה וגם איים להגיע לראש הממשלה ששיחרר את הבירה, פעל להגשים את חזון האומה להסדרה ונרצח לאחר הסתה?

הלאומן הגזען באמת השתנה או שהזד ששוב ושוב הורשע בעוון פעילותו הנלוזה והמזיקה סתם עושה הצגה לצורכי פוליטיקה?

קישור לערוץ 7. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם .הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן? קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “למה גזענות מתחזה למתינות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן