יורש יצר ומורשעת לקוייה זו בעייה

יורש יצר ומורשעת לקוייה זו בעייה

מי שמנהל את העבריין הסידרתי המודח שחטא ויסגר בתא הם כנראה המורשעת הלקויה, זו שדיברה על שריפת המדינה, דרשה המון שמפניה והתעמרה בעובדיה, ויורש היצר הפרוע והגס ששוב ושוב מסתבך בערכאה.

ציטוט:

תחשבו על זה רגע: נתניהו רצה ועדיין רוצה, מאוד, להביא את קלוגהפט לתפקיד הקריטי הזה בקמפיין הדרמטי ביותר בחייו. נתניהו עובד על הפרויקט הזה שבועות ארוכים. שעתיים אחרי שהמשימה הושלמה, היא בוטלה כאילו לא הייתה מעולם. לא על ידי בנימין נתניהו אלא, כנראה, על ידי נתניהו אחר.

ציטוט:

העדויות חושפות: מה חושב יאיר נתניהו על אביו ראש הממשלה?
עדויות חדשות חושפות עד כמה מעורב בנו של רה”מ נתניהו במדיניות הממשלה: התפרצויות לישיבות, שיחות באמצע שיחות קבינט והחלטות שהשתנו בעקבות מחאתו. כך פועל בנו של ראש הממשלה מאחורי הקלעים.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא מסתיר את דעותיו על מערכות שלטון החוק במדינת ישראל. עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של נתניהו הבן בהחלטות של אביו, ואף את מה שחושב יאיר על ראש הממשלה. “הוא איש חלש שעושה שטויות”, אמר נתניהו הבן על פי גורמים ששוחחנו איתם.

ציטוט:

הנושא הביטחוני שאליו רמז ניר חפץ בעדותו: יאיר נתניהו התערב בפרשת המגנומטרים.

עד כאן ציטוט.

בקיצור, את הנאשם הפלילי מנהלים מורשעת לקוייה ויורש יצר פרוע, בוטה ותוקפני, אבל הדבר המוזר בעצם אינו באמת שלילי.

למעשה, כשהיריב שקול, עירני והגיוני קצת קשה לצוד אותו ישנוני או חולמני. לעומת זאת, אם בקבוצה היריבה יש בילבול, היסוס, חרדה, זיגזוג וחוסר החלטה המערכה הופכת הרבה יותר קלה.

זה מצויין שמשפחת המלוכה שחטאה, כשלה והודחה גם מסתבכת עם עצמה. בצורה זו היא טועה, שוגה ומתקשה בבחירת דרכה. כל זה טוב לאומה שכבר מספיק סבלה, שהרי כבר הגיע הזמן לשוב לחזונה ודרכה של המדינה שהוסטה בזדון מנתיבה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- יורש יצר, עבריין פלילי ומורשעת לקויה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “יורש יצר ומורשעת לקוייה זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן