קיצונים, מורדים וחורבנות לאומיים

קיצונים, מורדים וחורבנות לאומיים

מאז הדחת הכנופייה העבריינית מהגה השלטון של הדמוקרטיה העברית חלה אצלנו תפנית משמעותית, ומאוד חיובית. אין סגרים, אין טילים, אין שדות בוערים, אין תשלומים לטרוריסטים, אין פוגרומים בערים ואפילו כבר אין פירסומים שגרתיים אודות עוד ועוד אישומים פליליים.

מצד שני, הנאשם הפלילי כנראה מקדם חורבן לאומי כדי לחמוק מסופו המשפטי. לצורך העניין, הוא הקים לתחייה מפלגה גזענית, סרבנית ולוחמנית, וחולם על רמיסת מוסדות הדמוקרטיה בעזרתה כי להימנע מישיבה במתקן כליאה. אומנם, הדבר מאוד יזיק למדינה אבל כנראה קצת ירגיע את המורשעת הלקוייה.

למרבה המזל, תורת ישראל הקדושה לא קוראת לשנאה, והעם כבר יודע מניסיונות קודמים שקיצונים מרדניים גורמים לשנאת אחים ולחורבנות נוראיים. למה שנחזור על מישגים כואבים?

לפיכך, כל הקוראים לשנאה, למלחמה מתמידה, לכוחנות בוטה במקום להסדרה, מתנגדים לרדיפת שלום ולבקשת פשרה בעצם בוגדים בעיקר המסר מהתורה. חוץ מזה, חזונה של האומה הוא לדמוקרטיה שוויונית ושוחרת שלום, ולכן הקיצונים הגזעניים גם מורדים במצעה הרשמי של המדינה.

בתאוותם הרבה לחזור לשליטה ולבטל את שלל כיתבי האשמה הפושעים רומסים ודורסים את הדמוקרטיה וחוקיה, וכל האמצעים, כולל אלה שאינם ממש חוקיים, כנראה כשרים ומשמשים את העבריינים שמצפצפים על נהלים, לא מכבדים ולא מתחשבים.

ציטוט:

שר האוצר ליברמן: “נתניהו הקים מכונת ציאניד – והוא מרעיל את כל המערכת הפוליטית”
שר האוצר אביגדור ליברמן הגיע לאולפן והתייחס לטענות שמעלה נגדו יוסי כמיסה, ובהן שהזמין חיסול של בכיר במשטרה: “בריון שאוהב להקליט אנשים בסתר. הוא לא היה יועץ שלי” • על הטענה שהעביר כספים לקונגו אמר: “זה שטויות של ביביסטים. לא קונגו ולא קנגורו, הנושא נבחן בעבר בבית המשפט” • לדבריו, נתניהו סגר דיל עם שותפיו: “מדינת הלכה – תמורת סגירת התיקים”

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

ציטוט:

מי עוקב אחרי גדעון סער?
חוקרים פרטיים עוקבים לאחרונה אחר שר המשפטים, כאשר בסביבתו התחילו להבחין בכך לאחרונה • החוקרת שהזדהתה – ממשרד ש.כספי שבבעלותו של שמעון, תומך ליכוד מוצהר.

עד כאן ציטוט.

בקיצור, הנאשם הפלילי שהוא גם עבריין סידרתי וכזבן נכלולי ממשיך לגרום נזק לאומי לחזון הציוני גם לאחר שהחל ההליך המשפטי. למה בעצם מרשים לפושע מסוכן להמשיך לסכן את המדינה? אולי כדאי להושיבו במעצר עד לתום ההליכים בתא קטן?

התעלולים והתרגילים, שלא לומר הטריקים והשטיקים, שמייצר הנאשם בפלילים גורמים נזק למדינת היהודים, וכל זה נעשה לצרכים אישיים וכדי להמנע מהרשעה וישיבה בין סורגים.

נו? אז מה יותר חשוב למדינה? הנצחת השנאה, שאינה תורתה, או עשיית צדק, ביעור הפשע ובקשת הסדרה שתביא רגיעה, הקלה עצומה ופריחה? מה חזונה של האומה? מה עדיף לה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “קיצונים, מורדים וחורבנות לאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן