נבואה לקוייה שלא צלחה

נבואה לקוייה שלא צלחה

ממש קשה להאמין אבל מסתבר שמדינת ישראל יכולה לשרוד ולהסתדר יפה מאוד גם בלי הנאשם בפלילים מימין שמסובך עד צוואר בבית דין.

מי שטרח לנסות לשכנע את הפרהסיה שרק המשפחה הלקוייה לכאורה מונעת מאיתנו להפוך לאדמה חרוכה כביכול טעה והטעה, כנראה בכוונת תחילה.

במציאות שאינה מבוססת על הפצת פחד ושנאה, שלכאורה מאחדת בהצלחה את הכנופיה שסטתה מחזון הדמוקרטיה וסירבה להסדרה, מעמדה העולמי והשכונתי של המדינה שכבר מספיק סבלה השתפר בצורה מאוד מרשימה, וזה קרה בתוך תקופה קצרה מהרגע שהנאשם הנכלולי הודח ממשרתו הרמה.

ציטוט:

הפסגה בשארם מוכיחה כי מעמדה של ישראל במזה”ת לא תלוי בזהות העומד בראשה.

על אף התנגדותו של בנט לקידום תהליך מדיני מול הפלסטינים, מנהיגי מצרים ואיחוד האמירויות רואים בישראל בעלת ברית אסטרטגית ושער לממשל האמריקאי, וגם לרוסים.

ציטוט:

שרה נתניהו: “נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף”

אשת ראש הממשלה לשעבר בשיחה מוקלטת עם פעיל ליכוד: “ביבי הוא מנהיג שגדול על כל המדינה הזאת”; על חברי הליכוד שתומכים בשרון: “אנשים קטנים וטיפשים”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, את הקיצוניות, הכוחנות, ההתלהמות והסרבנות החליפה דיפלומטיה רגועה, זה נפלא. אפילו ראש הממשלה שפעם חשב שסיפוח עדיף מפשרה מתנהג בממלכתיות בוגרת, זהירה, נבונה ושקולה.

מה אפשר לומר? פעם המורשעת הלקויה אמרה שבלי בעלה הנפלא לכאורה תשרף המדינה כולה, אבל נראה שדווקא משפחתה שלה תהפוך להיסטוריה מביכה, ומסתבר שהיא כנראה קצת הגזימה שלא לומר דיברה מהגיגי ליבה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הסתה, הכפשה ורמייה. קישור למאמר בשם- ליקויים חמדניים שגם מעופפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “נבואה לקוייה שלא צלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן