נשיא המדינה ונאשם שכנראה יורשע

נשיא המדינה ונאשם שכנראה יורשע

מידי פעם מתפרסמת בתקשורת הקנויה איזה ידיעה תמוהה או סתם קצת מוטה, ואצל החשדנים הדבר מייד מעלה את השאלה- מי ערך את הפרסומת המרהיבה?

סך הכל, כבר ידוע לפרהסיה שמשפחת המלוכה עסקה בכתיבה יוצרת ואז האשימה להנאתה את התקשורת, שכל חטאה היה לדווח ביושר על שלל כיתבי האשמה והחשד לבגידה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע. בנוסף, גם הועלתה טענה די בהתמדה שהתקשורת כולה היא לכאורה כנופיה בוגדת, מוטה, שמאלנית ומסוכנת שכביכול אינה אמינה.

היום הועלתה כזו ידיעה, אבל לא בטוח שהניסוח העדין מתאים למציאות הקשוחה:

הנשיא הרצוג קיים פגישה עם יו”ר האופוזיציה נתניהו.

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיים היום (ראשון) את פגישתו הראשונה עם יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו. זאת, כחלק מסבב פגישות עם ראש הממשלה, שרים בכירים, ראשי מערכת הביטחון וסמלי שלטון.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על ממלכתיות, אבל אולי דורש הסבר קצר כדי למנוע טעות.

במציאות, כבוד הנשיא כנראה נאלץ לפגוש בנאשם פלילי שהוא גם כזבן סדרתי ולכאורה חשוד מרכזי בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

מעניין על מה דיברו האישים הרמים. יתכן שמזג האוויר החמים העסיק את המכרים בעודם לוגמים בנחת משקאות צוננים, או שאולי הנאשם בשלל תיקים ירד על הבירכיים והשמיע בקשות ותחנונים בפני נשיא מדינת היהודים.

האם החשוד במקרה ביקש שתהייה התחשבות וסלחנות כלפי עבריינים מזיקים אם חלילה יבואו להם הרשעות ועונשים? האם נכדו של הרב הראשי נאלץ להאזין לתפילת- אל מלא רחמים?

נו, טוב. כתבי המערכת לא היו נוכחים, ולכן אין לנו הקלטות מהתחנונים הבוכיים, רק ניחושים שאינם מבוססים על מימצאים מרשיעים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי שאשם ישלם?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן