נשים עם כיפות וגזענים שעושים בושות

הלאומן הגזען, התוקפן, החוצפן, המרדן והכזבן שוב מנסה ללבות אש ולהפריח תמרות עשן. כנראה שהאיש קצת עקשן ומסוכן, שכן הוא ממשיך לעשות בעיות לאומיות ובושות מזיקות מזה הרבה הזמן, מאז שעוד רק היה פורע קטן.

ציטוט:

עימותים בין לוחמי מג”ב לתושבים סמוך ליצהר, לוחם חש בסכנה וזרק רימון הלם
תושבים תקפו לוחמי מג”ב בגבעת קומי אורי, אחד מהלוחמים זרק רימון הלם כדי להרחיק אותם • התושבים מצדם טוענים לאלימות משטרתית ול”התנכלות חסרת גבולות”

יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ בן גביר, התייחס לתקרית החריגה ואמר: “מישהו שם בצמרת גיבור על יהודים, במקום לשלוח את השוטרים ללוד, לרמלה לשכונת שמעון הצדיק, שם מכים נשים ומתעללים בילדים רק בגלל שהם יהודים עם כיפה”

עד כאן ציטוט.

עם כל הכבוד לעורך הדין עם הכיפה הגדולה, הצחה, המרהיבה והיפה, זו שמידי פעם מיושרת כשהיא מחליקה כדי שבעלה הנמרץ והתזזי יוכל לסדרה ולהתחזות לשומר מצוות שלכאורה מקפיד על קלה בחמורה בעודו בעצם שטוף שנאה במקום להבין שאהבה היא דרכה ועיקרה, רוב היהודים בעולם יודעים שנשים לא חובשות כיפות אלא שביסים או פאה.

מסיבה ידועה זו דבריו המשעשעים והנלהבים של המתחזה לצדיק תמים בעצם חושפים בורות גמורה במנהגים הלאומיים. מה אפשר לומר? כנראה שמרוב שנאה ושאיפה לגולל אשמה ולהסיתה להסתה נעשתה בושה קטנה בפני האומה כולה.

מה, פוגרומיסטים מסוכנים באמת מכים נשים עם כיפות ברחובות או שהכזבן הגזען סתם ממציא אגדות הזויות להנאת המאזינים והמאזינות, שבדרך כלל לא חובשות כיפות, גם אם הן מאמינות כשרות ולא סתם חילוניות?

קישור למאמר ב N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן