סיוע לפשע יזכה בחשיפה

סיוע לפשע יזכה בחשיפה

אין צורך להבהיל את האומה שכבר חשה חרדה קיומית מתמידה ומספיק סבלה, אבל חשוב לשמור על ביטחונה ושלומה, אפילו אם נדרשת גבורה אמיצה כדי לטהר אורווה שלכאורה סרחה.

ציטוט:

לפיד: “פרשת הצוללות היא פרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות ישראל”

שר החוץ, יאיר לפיד, אמר היום (ראשון) לקראת ההצבעה בממשלה על ועדת החקירה לצוללות “פרשת הצוללות וכלי השיט, היא פרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות ישראל ונדרש להפוך כל אבן כדי להגיע לחקר האמת”. עוד הוסיף כי יצביע היום בעד וציין “זו המחויבות שלנו כלפי חיילי צה”ל, כלפי אזרחי ישראל”.

עד כאן ציטוט.

לחברי וחברות הממשלה הרעננה ניתנה היזדמנות להראות שחלילה אין ביניהם וביניהן משתפי פעולה שישבו עם הכנופיה ומנסים להסתיר פשע שעימו סכנה גדולה.

בני הציע לבדוק את המחדל הנורא כבר מזמן, סער תמך אולי מתוך הבנה שהחוק שולט במדינה, איילת כנראה מתנגדת בגלל לאומניותה שחשובה לה יותר מביטחון המדינה, וראש הממשלה לכאורה ימנע מחמת הבושה.

מי שימנע או תימנע, יתנגד או תיתנגד לטיהור האורווה, לבדיקתה היסודית ולחיטויה עשוי להחשב בעיני הפרהסיה המשתאה למסייע או משתף פעולה עם בגידה, לכאורה. ככה זה בדמוקרטיה. עניין של בחירה והעדפה.

בקרוב מאוד נדע מי בהנהגה בחר או בחרה בהסתרה, וכנראה שתהייה לדבר תגובה ראויה מצידה של הפרהסיה המרומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למי שנימנע אין דיעה? קישור למאמר בשם- חיטוי האורווה מחייב ועדת חקירה. קישור למאמר בשם- ועדות חקירה יושיעו את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- נאשמים מבקשים פטור מעונשים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “סיוע לפשע יזכה בחשיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן