זה נבון לתמוך בפושעים ברבים?

זה נבון לתמוך בפושעים ברבים?

מעניין אם הלאומנית הקיצונית, המרושעת והקרה סבורה שמתן תמיכה למי שלכאורה בגד בביטחון המדינה היא פעולה ראויה, נבונה ונכונה.

מה יקרה לאחר שנגלה לתדהמתנו שהנשיא לשעבר כבר מזמן ראה את ההוכחה לבגידה? כשנתבשר שמישרד הביטחון לא ידע שהעבריין הסדרתי קיבל מהעסקה החשודה שנכפתה מלמעלה עמלה אישית שמנה?

חלילה, הנאשם החשוד ימצא אחראי ואשם בפשע שכמותו עוד לא היה, כולם וכולן כנראה יצטטו את התנגדותה של השרה הנאה שסירבה לבדוק מי לכאורה סיכן את המדינה כולה בעבור קופה יפה.

האם תמיכה גלוייה במי שלכאורה בגד בשלום המדינה למטרות פרנסה מראה נאמנות, בינה או רק תבונה עמוקה? האם תבוא הערכה ציבורית רבה למי שלכאורה מנסה לסייע לפושע?

ציטוט:

שרת הפנים איילת שקד הודיעה כי תתנגד לוועדת החקירה.

עד כאן ציטוט.

מה שיפה בדמוקרטיה זה שלכל אחד ואחד מותר לספר לציבור בחופשיות במה הם מאמינים ובאיזה גירסאות הן משוכנעות. רוב התושבות והתושבים מאמינים בחשיבות הציות לחוקים, אבל השוכן במרומים יצר אותנו בכל מיני דגמים.

למרבה הצער, דומה שיש בעולמו המופלא כמה חילוניות בורות שכנראה לא יודעות שלהפר שבועות או לבצע עבירות מסוכנות מהווה בגידה במיצוות הקדושות. נו, טוב. כנראה שאת התוצאות המצערות לטעויות השגויות נראה בסקרים ובקלפיות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- סיוע לפשע יזכה בחשיפה. קישור למאמר בשם- חיטוי האורווה מחייב ועדת חקירה. קישור למאמר בשם- ועדות חקירה יושיעו את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- נאשמים מבקשים פטור מעונשים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן