טוב ששומעים לבבות שבורים

טוב ששומעים לבבות שבורים

טוב מאוד שכבר יש הבנה בנושא נורא שהוצנע, הוסתר והוחבא. כבר מזמן הגיעה השעה לטפל בבעייה ללא השהייה.

לכל מי שמושך או מושכת בקולמוס יש סיגנון קצת שונה. ככה זה. מאז שנים רבות יש הערכה גדולה מאוד לכתביו השנונים, המרתקים והנבונים של הסופר הישראלי המשכיל והפורה.

מצד שני, צריך להבין שאחרי שנים של תסכולים שנובעים מדיווחים מתמידים אודות כשלים, פשעים, מחדלים ומעשים מאוד לא ראויים כנראה שגם אצל אנשים מאופקים, יצירתיים ומנומסים נוצרים מתחים, כעסים ותסכולים מוצדקים.

נשמע שהדברים למטה נוקבים כואבים וכעוסיים, ממש רותחים וכמעט גולשים, אבל מאוד יתכן שמה שהועלה לפרהסיה בעצם כבר עבר עריכה וכבישה קרה, שכן במקור אולי היו ליוצר כמה הירהורים וניסוחים קצת פחות מתורבתים.

כשאנשים מאופקים, מנוסים וזהירים חושפים רגשות זעופים וכועסים אישיים ברבים, בדרך כלל זה אומר שהם כבר נורא מעוצבנים.

ציטוט:

*מאיר שלו:*.

״ הם ידעו שהוא לוקח לו ילדים, נערים, והופך אותם לעבדי המין שלו. הם ידעו , כולם ידעו ושתקו.

הם ידעו ובכל זאת הם נתנו לו להדליק משואה ביום העצמאות.

הם נתנו לו לזהם את הדגל, את הסמלים, את כל מה שמאחד אותנו..הם ידעו, פחדו, הרכינו ראש, נכנעו, הסתירו, הגנו, איפשרו.

התוצאה: פדופיל, עבריין מין סדרתי מטפס עד לפרס ישראל.

הם ידעו גם כשיחזיק את פרס ישראל.

הם ידעו שהנשיא משה קצב מטריד נשים. הם ידעו שהוא מטרידן מין סדרתי, והם איפשרו לו, נתנו לו ככה חופשי להיות חבר כנסת, ראש מועצה, שר, ואיך לא – נשיא!.זה האיש שמברך ביום הזיכרון לחללי צה”ל, הדלקת משואות, יום העצמאות, על יום השואה אני מתבייש להזכיר.

הם ידעו ושתקו..מילאו את פיהם מים רותחים!.ככה עם ראש ממשלה שמרמה, שמשקר, שמשחית, שמשחד, שמאיים. שנים על גבי שנים….

ככה זה זה עם אשת ראש ממשלה שמתעללת , מתעמרת, דורכת ומועכת את האימהות הכי חלשות. שנים , שנים….

הם ידעו, הם יודעים והם שותקים. רואים, שומעים ,מפנים מבטם וממשיכים לדרכם..הם אפילו לא עוצרים לרגע למול המראה.

הם המגלגלים עיניהם מעלה מעלה, ידעו כי בתום ההתעמרות היא לובשת את מיטב המחלצות ויוצאת למסע מטורף של בזבזנות, נהנתנות , ארוחות לואי ה – 14 .

הם ידעו והם המשיכו לשתוק..הם עדיין שותקים!.ככה עם שולה זקן, אולמרט, הרב הראשי, שר האוצר, שר הפנים….

איפה אנחנו חיים?.באיזה קן צרעות בחרנו?.מה? אנחנו הכלבים הנובחים ושיירת השרד עם מהבהבים כחולים , חולפת.משל היינו שמן במנועי האודי והקדילק שלהם.

מה ? אנחנו טובים רק בלשלם אוקיינוס של מיסים, לשכב במארבים, לעלות על מדים, לעמוד דום למול צו – 8 , ולבלות את רוב חיינו בפקקים?.

הם ידעו, הם יודעים!.ארורים תהיו אתם המושחתים.

ארורים תהיו אתם היודעים.

ארורים תהיו אתם השותקים..ארורים תהיו אתם הפחדנים!

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? טוב לדעת שבארץ נותרו אנשים מוסריים והגונים שלא נסחפו לשנאת אחרים, לזילזול מתמשך בחוקים, לנהייה אחר עגלים מוזהבים וחטאים אחרים, שכן אלה פשעים שלגמרי סותרים את תורת היהודים.

כאמור, זה טוב מאוד שכבר יש קצת הבנה לגבי הנזקים המתמשכים, אבל מה שבאמת חשוב זה לעצור את הפשעים ולהגן על החוקים מהכתובים, שכן קטינות וקטינים סובלות וסובלים.

קישור למאמר בשם- רק כמרים חוטאים? קישור למאמר בשם- בעייה שלא באה על פתרונה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בקפה דמרקר שלמרבה הצער נסגר- מי מרחם על קטינים חרדים? קישור למאמר בשם- טוב שכבר לא סוקלים סוטים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן