סכנת הסיפוח חלפה עם הרוח

סכנת הסיפוח חלפה עם הרוח

עוצו עיצה ותופר זה משפט נהדר, במיוחד אם יש מזימה מזיקה שסותרת את חזון המדינה, תעורר מהומה, ותגרום לנו נזק בל ישוער.

הנה ציטוט שבזמנו כנראה נאמר ברצינות אבל למרבה המזל, ובעזרת השם, הקרבה, אומץ ונחישות, לא הפך למציאות:

נתניהו: תאריך היעד לתחילת הסיפוח הוא 1 ביולי ואין לנו כוונה לשנות זאת.

עד כאן ציטוט.

במציאות, בזכות שני ציונים, שהיו קצינים אמיצים ואחראיים וללא קשר לנזקים אישיים או ציבוריים שתיגרום להם חבירה לעבריינים נכלוליים, הנאשם בפלילים לא הצליח לבגוד בחזון המייסדים, לעשות מהלכים כוחניים, לא חוקיים וחד צדדיים, ובכך להבעיר במזרח התיכון כולו מהומות דמים.

הציבור ההמום חשב בטעות שעמיר ובני הם לכאורה בוגדים, ולא הבין שהם בעצם שמו את שפמם, מעמדם, כבודם ועצמם מתחת לגלגלים כדי לעצור פושעים מסוכנים. במילים אחרות, הקצינים האמיצים נכנסו לממשלה הקודמת כדי לשמש כבלמים ומעצורים.

אומנם, הנאשם שגם חשוד בבגידה בשלום התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים השתוקק לספק את הלאומנים והקיצונים ולספח את השטחים, אבל הקרבה ותעוזה של שני לוחמים מנוסים מנעה מימנו ליישם את הדברים השגויים, המסוכנים והנפיצים לצרכים אנוכיים.

טוב מאוד ששר הביטחון מגן על שלומה של ציון. מצויין ששר ביטחון קודם נלחם כארי כדי שתהייה כאן מערכת הגנה שתאפשר לנו לישון. קצת חבל שהאיראנים עדיין לא מבינים שדרכם מסוכנת למזרח התיכון ומובילה לאסון, אבל יודעי דבר אומרים שהכל ברצונו של הרב חסדו האל העליון.

חוץ מזה ובעזרת השם כבר התחלף כאן השילטון, ומייד השתנה הטון. מי יודע? אולי אחרי השמדת כל האיומים הקיומיים יבוא שלום לציון? סך הכל, זה החזון הנכון.

קישור למאמר בהארץ. קישור מאמר בשם- המציאות באה למספרה? קישור למאמר בשם- מאיגרא רמא לפאלפל בשכונה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן