קווים אדומים והצדקה למעשים

קווים אדומים והצדקה למעשים

זה לא יפה או מנומס לנטרל איומים בלי לתת להם הזדמנות ראוייה להרהר בסיכונים. חוץ מזה, העולם כולו רואה שנותנים לזדים התוקפניים התרעות דיפלומטיות תרבותיות ולכן אם חלילה יתרחשו אירועים מצערים כולם יבינו שזו הייתה בחירתם החופשית של המנוחים.

ציטוט:

מנהיגי מעצמות המערב מזהירים את איראן: חיזרו למו”מ כדי למנוע הסלמה.

ביידן, מרקל, מקרון וג’ונסון יצאו בהודעה משותפת בה אמרו כי הם “נחושים למנוע נשק גרעיני מאיראן”, בתום פגישה שנועדה לתאם עמדות לאור הקיפאון בשיחות הגרעין. עם זאת, ארבעת המנהיגים הדגישו כי הם עדיין רוצים לנסות להשיג הסכם באמצעות דיפלומטיה: “זו הדרך היחידה”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שהמערב משקיע מאמץ ניכר כדי להימנע ממאבק קצר ומר, אבל לעת עתה כל מה שנעשה לא ממש עזר.

נו, טוב. עכשיו לפחות יהייה ניתן להסביר לצופות ההמומות ולצופים המזועזעים שלפעמים אין ברירה אלא לקום על הזוממים להזיק לאחרים, במיוחד אחרי שהם מתעלמים מכל ההסברים המנומסים ושואפים להיות מסוכנים.

לא בטוח שהמנהיגים האיראנים באמת מעוניינים להיות מלאכים ולכן יתכן שלפתע תשתנה גישתם ויערכו דיונים. מצד שני, כשאומרים שכל האפשרויות על השולחן צריך להיות מוכנים לכל התרחישים.

קישור למאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- איומים מנומסים ותחנונים לדיונים. קישור למאמר בשם-גולשים מדיבורים למעשים. קישור למאמר בשם- יש מדיניות של עמימות? קישור למאמר בשם- לבינתיים איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- מריחת זמן וענני עשן לבן. קישור למאמר בשם- כל האופציות ועוד כמה אפשרויות. קישור מאמר בשם- זה נימוסי להתריע לפני צעד סופני. קישור למאמר בשם- לפעמים אמצעים נוראים נעשים כשרים. קישור למאמר בשם- מותר לקום על הקמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן