עבריינים הם פושעים?

עבריינים הם פושעים?

כנראה שמתוך אחריות, ממלכתיות, כוונה להימנע מפגיעה בשומרי החוק במדינה ורצון לא להטיל אשמה בפרהסיה לצרכי פוליטיקה, השר הממונה על המשטרה לא אמר שאם חלילה נעשתה באירגון פעולה שאינה ראויה, הרי שעבד כנוע ששמו דומה לחנה לכאורה ציית לנאשם בשלל כיתבי אשמה.

עומר סיפר ביושר שהמשטרה מנועה מלפעול בצורה שאינה מאושרת על ידי ערכאה, ושאם הייתה חריגה הרי שהיא תיבדק בצורה מעמיקה.

למרבה המבוכה, מעלליו הפסולים של השילטון הקודם קצת מפריעים לעומר לשקם את תדמיתה הסדוקה של המשטרה, זו שתקפה בהוראת עבריין פלילי שלכאורה יורשע מפגינות ומפגינים שקראו להדחת הכנופייה הנכלולית עם כיתבי האשמה.

ציטוט עם ציטוט:

סערת NSO – שר הבט”פ: “עד כה לא נמצא תפוח רקוב באגף החקירות”

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

עד כאן ציטוט.

סביר שעומר הישר והאחראי לא משקר כשהוא מדבר כמו שעושה מישהו אחר. למעשה, רשמית המשטרה מנועה מפעולת ריגול שלא זוכה לאישורה של ערכאה בעזרת איזה סיבה טובה לחקירה הסמוייה. ואין סיכוי רב שהיא תרצה להסתבך עם החוק במדינה, שכן זה יגרום לה קצת בושה.

מצד שני, כלל לא בטוח שעבריין סדרתי ירצה לרגל אחר יריביו למטרות הכפשה או סחיטה דרך המשטרה, שמחוייבת לפעול לפי החוק במדינה. עובדה שאת ההאזנה והפריצה לטלפון של בני הוא לכאורה אירגן בצורה שאינה רשמית וגלוייה אלא פרטית וחסוייה.

לפיכך, מאוד יתכן שהשימוש הפסול בתוכנת הריגול באמת לא נעשה על ידי המשטרה, זו שנוהלה על ידי שר ששמו דומה לחנה שציית בהכנעה נטולת חוט שידרה לנאשם בשלל כיתבי אשמה.

כבר ידוע שהנאשם הפלילי אחראי לריגול פסול וזדוני אחר יריב פוליטי, ושהמשטרה לא עורבה בפרשה הסמוייה אלא עורך דין אישי. אם זה המצב, מדוע שהעבריין הסדרתי ירגל אחרי כל האחרים והאחרות בדרך שעשוייה להתגלות?

במילים אחרות, אם אכן הופעלו תוכנות זדוניות למטרות ריגול, השמצה, הכפשה, איומים או סחיטות, המשטרה כנראה לא עורבה בזאת.

יתכן שצריך לברר עם מערך הסייבר ועורך הדין שהופעל בפעם שעברה לכזו מטרה, ואז אולי נדע מי עוד נפל או נפלה קורבן לפרשה שמתאימה לדיקטטורה חשוכה ולא לדמוקרטיה חופשיה.

הנה עוד ציטוט, אחרון ודי:

דיווח: לפחות 3 ראשי רשויות הודבקו ב”פגסוס” על ידי המשטרה.
אחרי ההכחשות של המשטרה, בכלכליסט דיווחו על 3 מקרים שבהם ראשי רשויות נחקרו ונעצרו – אך התיק נגדם נסגר • לפי התחקיר, הפריצה בוצעה כשלב בדיקה מקדמי וללא חשד מוצק וכללה גם חדירה למכשירים של בני המשפחות.

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתאות.

כנראה שאין צורך שהשר המנומס והמאופק לביטחון פנים ילבין פנים ברבים או חלילה יגלה לנו מי לכאורה עומד מאחורי מעשים שנראים לא חוקיים, שלא לומר עברייניים. מה שבאמת חשוב זה שתהייה בדיקה מעמיקה, מקיפה ויסודית של הדברים, ואולי יתגלו האחראיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אמצעים פסולים בידי עבריינים. קישור למאמר בשם- נראה שהדמוקרטיה ניצלה מדיקטטורה. קישור למאמר בשם- פרשת ריגול וסחיטה או תיאוריה?  קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן