עורכי דין ופוליטיקאים משחקים במילים

עורכי דין ופוליטיקאים משחקים במילים

אוי ואבוי! שר המשפטים ששירת בנאמנות במשך שנים נאשם בפלילים שגם חשוד בבגידה בביטחון הישראליות והישראלים בעבור חופן מזומנים מציע לתת חנינה לפשעים ישנים שעוד נמצאים בהליכים, וזה אומר שתיאורטית הכזבן הנכלולי עלול לחזור לתפקיד ציבורי.

ציטוט:

החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה יעלה לוועדת השרים לחקיקה ביום ראשון.

שבוע אחרי העברת התקציב, שר המשפטים גדעון סער הודיע כי יקדם את החוק שיגביל כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים. החוק לא יחול רטרואקטיבית, כך שלנתניהו תהיה אפשרות להתמודד על התפקיד ואף לכהן בו שמונה שנים נוספות.

עד כאן ציטוט שלאורה מעיד על התחזות, נכלוליות וניסיון לרמאות, שכן החוק המוצע בעצם קצת מתחכם וכלל לא פותר את הבעייה שבעבורה הוא הוצע.

אם רוצים לבער את הפשע ממסדרונות ההנהלה למה לתת לנאשם פלילי שהוא עבריין סדרתי הזדמנות לשוב חזרה? אומנם הכותרת מכריזה על מאבק בפשיעה, אבל למה הוא לא יחול על הנאשם בשלל כיתבי אשמה? אולי זו קצת בעייה?

אין שום סיבה לדאגה, טירדה, אכזבה, פליאה, תדהמה או השתוממות קלה. סך הכל, עורכי דין ופוליטיקאים מתמחים בהפצת ניסוחים מבלבלים שמסתירים חטאים ומעשים נכלוליים בעבור רווחים אישיים.

ברוך השם, כבר יש ועדה שחוקרת מי נתן אישור לדרעי שביקש יפה ולשר ששמו דומה לחנה, שגם הוא לא הביע שום דאגה אחראית לשלום הפרהסיה, לצופף יותר מידי מאמינים במירון ולגרום לאסון נורא. שיתגלה מי הפושע שלכאורה נתן את האישור לרמיסה הנוראה יתכן שיבוא עוד כתב אשמה.

חוץ מזה, ברצונה של השכינה, אולי תוקם ועדה שתבדוק לעומק מי זמם לסכן את ביטחון המדינה בעבור עמלה, וגם זה עלול להוביל לכתב אשמה, שלא לומר תביעה או טביעה.

פרשה רעננה נוספת שאך זה מקרוב צצה כנראה גם תוביל לחקירה, שכן זה נראה קצת תמוה שקרובים מקורבים מקבלים חוזים עצומים מהמדינה על חשבון הקהילה בלי שאף אחד ידע.

בעברית קלה, אין שום בעייה אם גדעון יציע שנסלח לחשוד המרכזי על כל מה שלכאורה עשה. זה טוב שהעם יראה שאיילת וסער מנסים לסייע לנאשם בפלילים, ושאין להם שום בעייה מוסרית עם כהונתם של עבריינים מסוכנים בתפקידים ציבוריים.

מצד שני, בעתיד הקרוב יהיו לפחות עוד שניים שלושה כיתבי אשמה, ולכן החוק שמשום מה לא יהייה רטרואקיבי לא ממש יספק לנאשם הגנה.

בקיצור, בקלות יהייה אפשר למנוע מהנאשם לשוב ולהזיק לאומה בעזרת עוד כמה כיתבי אשמה, ללא קשר למה שפעם היה.

ברוך השם, העבריין ביצע מספיק חטאים, והם יספיקו להרחיק אותו מהזירה להרבה שנים. מצד שני, כנראה שהוא מסרב להפנים שתמו המשחקים, ויתכן שהמציאות גורמת לו קשיים או פחדים.

כמובן שלחשודים בשלל תיקים פליליים מותר לקבל עזרה מיועצים משפטיים שהם שותפים, מחברות לאומניות ומחברים לאומניים, אבל לא לגמרי בטוח שזה יעשה רושם טוב על השופטות והשופטים או ימנע את המעבר לישיבה נינוחה ללא המורשעת הלקויה מאחורי סורגים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- לוחמים בפושעים ומוותרים לעבריינים. קישור למאמר בשם- צוללות, מטוסים, מושחתים וסיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “עורכי דין ופוליטיקאים משחקים במילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן