צוללות, מטוסים, מושחתים וסיכונים

צוללות, מטוסים, מושחתים וסיכונים

פרשת כלי השייט והצוללות הרבה יותר גדולה מכמה פרוייקטים משפחתיים שלכאורה ולגמרי במקרה הגיעו למקורבים של נאשם בפלילים שהרוויחו מהעסקאות הלאומיות כמה מעות.

עד לאחרונה החשוד הצליח להונות את הרשויות בלי בעיות. עובדה היא שאף אחד לא ידע או שמע על השחיתות שעכשיו נחשפה במשפחה המצליחה. למעשה, דבר מאוד דומה קרה בפרשת הצוללות, וגם אז מישרד הביטחון כלל לא ידע שהנאשם הנכלולי יקבל עמלות אישיות.

כאילו שאין לנו מספיק צרות, שר הביטחון דיווח למדינה ההמומה שהנוכל בכלל לא סיפר לו שבאמירויות יקבלו אמצעים מסוכנים שיגרמו לנו קצת דאגות, וגם הדבר הזה לא מעיד על כוונות טהורות.

למעשה, בגלל התנהגויות אנוכיות, עברייניות ועוד כמה עוונות כנראה שלסוף הסיפור יהיו תוצאות די עגומות, במיוחד בעבור המורשעת הלקויה שלכאורה חובבת שמפניות. סך הכל, אחרי המאסר במי המסכנה תשלוט?

קישור למאמר בשם- הקרובים המקורבים מעורבים? קישור למאמר בשם- חידון להפגת השיממון.קישור למאמר בשם- מסקנה זריזה תסיים את הפרשה. קישור למאמר בשם- תיקים לא קורסים אבל הסיפורים פורחים. קישור למאמר בשם- מי מפחד מועדת חקירה? מדוע? קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “צוללות, מטוסים, מושחתים וסיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן