מי מפחד מועדת חקירה? מדוע?

מי מפחד מועדת חקירה? מדוע?

נאשם פלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי משמעותי עדיין מהלך חופשי? זה נראה מוסרי, חוקי ואחראי?

הנוכל הכזבני מצווה לגרוס מסמכים בניגוד לנהלים, נפגש עם עדים להנאתו ומחבל בהליך המשפטי. לשר הממונה על קיום החוק במדינה כל זה נראה תיקני? לכל החשודים בארץ מותר להשמיד ראיות ולתאם גירסאות עם עדים באיים פרטיים?

מי בממשלה הרעננה אחראי לכשל הנוראי? מדוע לא עוצרים את העבריין הסדרתי? גריסת מסמכים ומפגש עם עדים לא מצדיק מעצר עד תום ההליכים? למה יש עיכובים? מה הם התירוצים?

חוץ מזה, למה עדיין לא הוקמה ועדת חקירה בעניין שמהווה איום קיומי? מה, אין עניין ציבורי? בגידה בביטחון הלאומי, לכאורה בעבור רווח אישי, לא מהווה סיבה מספיק טובה כדי להיכנס לעובי הקורה ולבצע בדיקה מעמיקה?

עד שהנאשם לא יעצר העניין לא יגמר, וחלילה הוא יחייה באשלייה שאולי עוד מעט קט, תכף הוא מייד חוזר. במציאות, יש לעבריין הסדרתי שלל משפטים פליליים, שבתומם המורשע כנראה יאסר.

קישור לראיון שנתן שר הביטחון לשעבר לדמוקרTV. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “מי מפחד מועדת חקירה? מדוע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן