חשד לבגידה מצדיק חקירה?

חשד לבגידה מצדיק חקירה?

שר הביטחון לשעבר בממשלתו של הנאשם הפלילי לכאורה ממש זועזע ונדהם לשמוע מהבכירים שהם לא ידעו שראש הממשלה הקודם יעשה לעצמו רווחים אישיים מאישור מכירת נשק מסוכן לאוייבים אפשריים בלי שהם בכלל יודעים.

מי יודע? אולי ראש הממשלה הרעננה יאשר הקמת ועדת חקירה שתגלה לנו את מה שכל המדינה כבר יודעת מזה תקופה ארוכה בעוד שהיועץ עוסק במריחה, דחייה, מיזמוז והשהייה שנה אחר שנה?

ציטוט:

בנט יקים ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות? “הוא זועזע מהפרטים”

עו”ד אליעד שרגא חשף פרטים מהפגישה עם רה”מ בנט, בה ניסו לשכנעו להקים ועדת חקירה בפרשת הצוללות: “התחושה היא שהדברים חלחלו, הוא מבין את הצורך המיידי בוועדה”

עד כאן ציטוט מעורר אופטימיות שנראה מבוסס על התרשמות.

כמובן, מה שחשוב זה מבחן התוצאה, ולכן האומה עכשיו מצפה להחלטה של ראש הממשלה המזועזע בנשימה עצורה. למעשה, את זה אנו עושים מאז שהפרשה התגלתה לפני תקופה ארוכה ולא טופלה שנה אחר שנה,

אולי ההשהייה התמוהה התאפשרה בגלל שהחשוד בפשע קיבל סיוע משותפים לדבר עבירה או סתם, בעזרת תקיעת מקלות בתקווה להאט את גלגלי החקירה.

קישור למאמר במעריב. קישור מאמר בשם- חשד לבגידה שווה בדיקה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

8 thoughts on “חשד לבגידה מצדיק חקירה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן