הקרובים המקורבים מעורבים?

הקרובים המקורבים מעורבים?

אין הנחתום מעיד על בן דודו. האמת היא שזה די מיותר, שכן התקשורת החופשית שמחה לעשות זאת בעבורו.

יחסית לגיסה הנחמדה של יאיר שהתנדבה לנסות קצת לנקות בקק”ל את האורווה, הנאשם העבריין לכאורה עזר לקרוב משפחה לעשות קופה יפה.

זה נבון לנסות לללג, להשמיץ ולהלבין פנים לאחרים ברבים בעזרת כזבים מנופחים וריקים בזמן שבזכותך הנכלולית בני הדוד שלך מתעשרים מעסקים ציבוריים? זה עושה רושם טוב על הצופות והצופים?

כתוב שהכורים בורות לאחרים בסוף בעצמם נופלים, אבל בינתיים צריך קצת סבלנות רגועה עד תום ההליכים שקצת נסחבים.

ציטוט:

בן-הדוד של נתניהו מנהל את בניית קריית הלאום.

שיפוץ הכנסת, בניית משכן מבקר המדינה, הרחבת כביש 6 – על כל אלו אחראית כקבלנית משנה חברת “האחים מרגולין”, בבעלות בני דודיו של ראש הממשלה.

בן דודו וחברו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המהנדס לוזי מרגולין, הוא המהנדס האחראי על ניהול הפרויקט העצום של בניית קריית הלאום החדשה הנבנית בימים אלו. מרגולין הוא שותף יחד עם שני אחיו, שי ונתן מרגולין, בחברת ההנדסה “אחים מרגולין”, חברה גדולה ומוכרת בתחום ההנדסה האזרחית, שגם ניהלה ומנהלת מספר רב של פרויקטי בניה אחרים עבור המדינה. הקשר בין ראש הממשלה לבעלי החברה לא פורסם עד כה.

ראש הממשלה מעולם לא הסדיר את כללי ההתנהלות שלו בנושאים העשויים להשפיע על חברת ההנדסה בבעלות שלושה מבני דודיו בהסדר למניעת ניגוד עניינים. למעשה – לרוה”מ מעולם לא נערך הסדר למניעת ניגוד עניינים במשרד ראש הממשלה, באף אחת מהקדנציות שלו 

ציטוט:

לאחר הסערה: גיסתו של לפיד התפטרה מקק”ל
רה”מ החליפי ושר החוץ כתב בחשבון הפייסבוק: “אם אני הנחתום, הריני מעיד על גיסתי שאין אדם טוב וישר ממנה בעולם ואין לה מושג איך זה נפל עליה”

“גיסתי האהובה אילאיל הודיעה לי הבוקר שהיא מתפטרת מקק”ל ומכל תפקידיה ביש עתיד”, כך פרסם היום (רביעי) בפוסט בפייסבוק שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לאחר הסערה.

בשבוע שעבר, השר לפיד היה נתון לביקורת חריפה לאחר שמינה את אילאיל קרן לדירקטורית חיצונית בקק”ל. בין היתר עקץ אותו יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו על בימת הכנסת: “אין הנחתום מעיד על גיסתו”.

“היא לא הייתה מוכנה לספוג את זה יותר. את ההתקפה הפרועה ברשתות. את ציוצי השופרות. את נתניהו, הנאשם בשלושה כתבי אישום, האיש שהשחית את המערכת במשך שנים, שעומד על הדוכן ואומר ‘אין הנחתום מעיד על גיסתו’ לקול צחוקם הלעגני של כל אלה שמתנגדים לחוק שיאסור מנאשמים בפלילים לכהן בכנסת ישראל”.

לפיד הוסיף: “אם אני הנחתום, הריני מעיד על גיסתי שאין אדם טוב וישר ממנה בעולם ואין לה מושג איך זה נפל עליה. כל מה שהיא רצתה זה להקים את מטה הנשים של יש עתיד. אני זה שביקש ממנה להגדיל ראש, ללכת לקק”ל בהתנדבות ולהלחם שם בשחיתות. אז היא עזבה”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? בצד אחד יש עורכת דין שעבדה בהתנדבות כדי לנסות לבער את השחיתות עד שנמאס לה מהביריונות, ובאגף השני ניצב נאשם פלילי זדוני וכזבני שכנראה פועל הרבה שנים באופן נכלולי, שלא לומר חמדני, אנוכי או סתם לא חוקי, למען רווח אישי ומשפחתי. מי נראה יותר נקי?

מי מסובך באופן משפטי? מי מנסה להלבין פנים בציבורי וכנראה סבור שהפצת דיבה ריקה באופן ארסי תושיע אותו מישיבה במתקן כליאה ממלכתי? הפוסל, במומו פוסל, במיוחד אם הוא כבר ידוע בעולם כולו כנוכל.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בישראל היום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הקרובים המקורבים מעורבים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן