עסקה פסולה תעורר מהומה רבה

עסקה פסולה תעורר מהומה רבה

כזכור לזוכרות ולזוכרים, ממשלה רעננה ונקייה הבטיחה לסובלות ולסובלים לנקות את האורווה שסרחה בזמן שילטון הכנופייה עם האישומים הפליליים, וההתחלה טובה.

לצורך העניין, היועץ המשפטי של חבורת העבריינים המודחים זמם לתת לחבריו החוטאים הנחות, מתנות והסדרים שימנעו מהם עונשים ויותירו אותם כשרים, צחים וכשירים להמשיך לגרום נזק נוסף לחזון המייסדים.

מה אפשר לומר? קצת קשה לטאטא, לנקות ולחטא אם לא מסלקים את החוטא שאחראי למצב הקשה. חוץ מזה, אם לא מענישים פושעים ומרחמים על אכזרים בסוף כל התמימות והתמימים סובלים. אז מי יגבר? השילטון החדש או מי שכבר גורש ובקרוב יוענש?

ציטוט:

המפלה הנדירה – ומה שווה לנתניהו הרבה יותר ממיליון דולר במזומן?

אם לא יהיה שינוי בימים הקרובים, המערכה נגד השחיתות בישראל תספוג מפלה נדירה: עשר למוקדי הכוח בהון, בשלטון ובעיתון, אפס לאזרחי ישראל ■ העסקה תבאיש את ריחה של מערכת המשפט ותסלול את הדרך לחנינה מהנשיא והכשרה של עבירות חמורות.

ציטוט:

אהרן ברק: תומך בהסדר הטיעון, נתניהו הפך ממגן מערכת המשפט – למנפצה.

נשיא בית המשפט העליון בדימוס, פרופ’ אהרן ברק, אמר היום (ראשון) בשיחה עם וואלה! כי “נתניהו היה מגן על מערכת המשפט, עם הגשת כתב האישום נגדו – הפך למנפץ”. למרות הביקורת, ברק הבהיר כי הוא “עדיין תומך בהסדר טיעון עם נתניהו”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר על הדבר המוזר? מישהו סבור שהאומה שכבר מספיק סבלה תצפה בתדהמה במשתף פעולה נכלולי לכאורה מסייע לפשע מהמקפצה לקבל פטור מהענשה והיא תישאר רגועה ושלווה?

השופט ברק מספר לעם שהנאשם הוא לכאורה מגן מערכת המשפט אבל גם מנפצה ומחריבה, ולכן עדיפה מחילה? יש היגיון באמירה עם הסתירה? אז מה, מעכשיו יסלחו בארץ לכל הפושעים והעבריינים בגלל התקדים? נהייה אור גויים?

דומה שעסקה פסולה תעורר מהומה רבה, ואולי לא כדאי להוסיף חטא של סיוע לפשע לערימת כיתבי האשמה, שכן הדבר מאוד יעצבן את הפרהסיה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- רביצה נינוחה ותזזית בהולה. קישור למאמר בשם- תפרו לי פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן