פוזה יפה ומציאות עגומה

פוזה יפה ומציאות עגומה

כידוע ליודעות וליודעים, בגלל קדושת החיים פיקוח נפש דוחה שבת וגם יש חשיבות רבה למיצוות פידיון שבויים.

לא בטוח שמבחינת ההלכה טיסה עם פמליה נכבדה ואבטחה כבדה ביום מלא קדושה במטרה לקבל תמונה למען תהילה מצדיקה חילול שבת בפרהסיה.

מצד שני, גם ניאוף, בגידה, חמדנות, רמאות, אטימות, עבריינות וגניבה כנראה לא ממש מפריעים לחמדנים הסחטניים שמתחזים לכשרים בעזרת זקן וכיפה.

למעשה, נראה שכל עוד מועברת לשודדים שלא מגדלים ביכורים קיצבה נדיבה על חשבון חשבון הפרהסיה אין להם שום תלונה, ורק מידי פעם באה דרישה לעוד נדבה.

ציטוט:

נתניהו מיהר להצטלם עם החטופים, אבל גם השחרור המוצלח לא מוציא את ישראל מהבוץ.

רה”מ – קבלן של הישגים בנוסח אנטבה בלבד – הפציע בשבת בבית החולים שיבא, בזמן שהוא ממשיך להתעלם ממשוחררי עסקת נובמבר וממשפחות ההרוגים. האם היה מתייצב מול המצלמות אם זה היה נגמר אחרת?

עד כאן ציטוט.

יתכן שמחר ראש הכנופייה יסע לעוטף עזה, יצטלם חמור סבר בין חורבות הבתים המפוייחים ויודיע קבל עם ועידה למצלמה המשתאה שהוא לוקח אחריות מלאה על מימון אירגון טרור רצחני שגרם לזוועה הנוראה.

מייד אחרי זה הפושע כנראה יובל לבתי עלמין בשיירה עם אורות מהבהבים ויבקש מהמלווים שיעשו בעבורו איזה שש מאות צילומים בהם הוא נראה מניח פרחים על קבריחם הטריים של גברים צעירים שכבר לא ישובו לשחק עם הילדים.

כמובן שהתיאורים למעלה לא יתרחשו במציאות העגומה. למעשה, לקיחת אחריות אינה התכונה השליטה אצל בעלה הפושע של המורשעת הלקוייה, וגם לא גבורה, הגינות, מוסריות או יושרה.

משום מה, העבריין הסידרתי רץ בזריזות למצלמות להתהדר בהצלחות אבל בורח מאחריות כשיש כישלונות. גברים אמיתיים מסוגלים להתמודד עם כל האפשרויות, אבל יש אנשים מבוהלים שסובלים מחרדות מתמידות, חששות ופחד כבד מבושות מוצדקות, והם לא מסוגלים להתמודד עם רגשות מחמת חולשות אישיות.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמ בשם- פידיון שבויים ופושע עם אישומים. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן