פסיכולוג, חדר כושר, יושר ואושר

גילוי נאות:

לפסיכולוגים קליניים מוסמכים אסור לחשוף פרטים מזהים לגבי מטופלות או מטופלים ברבים, וגם יש חובה מקצועית, חוקית ואתית לשמור על כל הדברים חסויים, סודיים ופרטיים.

מצד שני, מותר לספר ביושר שעד כה רק טיפלתי באופן די מיקרי במספר בני משפחה של כמה פוליטיקאים, אבל נראה שהם עצמם לא זקוקים לעיצות מאחרים ולא מגיעים לספת הטיפולים.

אולי זה המצב מחמת היותם מושלמים, רגועים ומרוצים, או סתם בגלל שהן והם ביישניות וביישניים.

חשוב שתהיה מרפאה וחדר כושר במשכן למען בריאותם הטובה ושלומן של הניבחרות והנציגים שניבחרו על ידי העם. גם הקפיטריה כנראה מאוד מרגיעה ומסייעת במלאכתן ומלאכתם.

למרבה הצער, כבר בעבר הצעתי כמה פעמים לעלות לבירה ולשוחח עם נבחרות לחוצות או ניבחרים מודאגים בחדרים שקטים לתועלת מדינת היהודים, אבל משום מה עד כה לא באה תגובה לממתינים הסבלניים.

אפשר לחשוב שהנציגות האמיצות והנציגים הנועזים חוששות וחוששים להודות שגם להם ולהן לפעמים יש רגשות אישיים סוערים, טרדות, חששות או משברים מעצבנים שחולפים.

נו, טוב. כנראה שלהציב חדר כושר במליאה מביא יותר אושר.

חוץ מזה, מותר בדמוקרטיה לעשות כאילו הכל לכאורה כשורה, ולהביא פסיכולוג שישרת את חברי וחברות המליאה כשהסאה רותחת, גולשת או סתם קצת גואה אולי יתן רושם לא טוב לפרהסיה, ויעורר קצת מבוכה.

בנוסף, לאחר סילוקה של המורשעת הלקויה מעמדת שליטה בבעלה הכנוע ובמדינה כולה המצב במליאה כבר די נרגע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן