ציונות עדיפה משחיתות ועבריינות

ציונות עדיפה משחיתות ועבריינות

זה מצויין שיש לנו נשיא ציוני, שוחר שלום ודמוקרטי. זה גם ממש נפלא ששוב יש בהנהגה אנשים חרוצים ואחראיים שאינם נאשמים בפלילים, כאלה שמסרבים לחזון המייסדים, מסיתים לשנאת אחרים, שואפים לספח בכוח מיליוני מוסלמים עויינים, אולי כדי לשמור על אופייה היהודי של מדינת היהודים ולהיות שוויוניים, או סתם מסובכים עד צוואר בחשדות חמורים.

ציטוט:

ארדואן: מאמין שהביקור של הרצוג יהיה תפנית ביחסים בין טורקיה לישראל.

בביקור הממלכתי הישראלי הראשון בטורקיה זה 14 שנה, אמר הרצוג כי המדינות יכולות וצריכות לשתף פעולה חרף משקעי העבר. שר החוץ הטורקי צפוי לבקר בישראל בחודש הבא ולדון עם לפיד בהחזרת השגרירים.

ציטוט:

חודש אל תוך המלחמה באוקראינה ישראל מעורבת הרבה יותר משציפתה.

החלטת בנט לתווך במלחמה שדרגה בן-לילה את מעמדו הבינלאומי, אך גם העלתה דרמטית את גובה ההימור, שהעמיק את מעורבות ישראל בסכסוך.

ציטוט:

זלנסקי שוחח עם בנט במהלך הלילה: “בכל יום שעובר אנחנו מתקרבים לניצחון”
נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, פרסם הלילה סרטון בחשבון הטלגרם שלו, בו סיפר כי שוחח עם ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט ועם מנהיגים נוספים. “המדינה שלנו חייבת לנוע בכיוון של שלום. 

ציטוט:

בשבוע הבא – פסגה מדינית: לפיד יארח את שרי החוץ של ארה”ב, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו.
השרים של המדינות ייפגשו עם שר החוץ לפיד לפסגה מיוחדת בירושלים בשבוע הבא • על פי ההודעה, הפגישה נערכת בהזמנת שר החוץ לפיד ומדובר בפסגה מדינית ראשונה מסוגה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? יודעי דבר מספרים שהכל נעשה ברצונו של השוכן במרומים, אבל במציאות נראה שהוא כנראה מעדיף את אלה שגם עוזרים לעצמם, סרים מרע, עושים טוב, מבקשים שלום ומדיחים פושעים בעזרת הליכים דמוקרטיים.

המתחזים לכשרים צדיקים הסתבכו בשלל תיקים פלילים, המציגים עצמם כמנהיגים מופלאים התגלו כעבריינים סדרתיים וכושלים שכבר נמצאים בהליכים משפטיים,

לעומת הנוכלים המודחים והמסובכים, הממשלה הרעננה שחלקה מורכב מאנשים שפעם נשמעו קיצוניים נוהגת בממלכתיות מלאת אחריות כבר הרבה חודשים, מתגברת על קשיים פנימיים, מתמודדת גם עם אתגרים חיצוניים ובאופן ברור פועלת להגשים את חזון מדינת היהודים.

יתכן שכל מה שקורה הוא ברצון השכינה שאולי חשה חמלה רחומה על האומה שכבר מספיק סבלה, ואולי גם קצת זעף על הפושעים החוטאים שמפירים את המצווה עלינו בתורה הקדושה ברגל כוחנית גסה ובזרוע חמדנית לקוייה.

מצד שני, יתכן שהדמוקרטיה והחוקים המקומיים גם קצת עוזרים להעניש את החוטאים ולא רק השוכן במרומים. בכל מקרה, טוב שהציבור יראה מה עולה בגורלם של אלה שמתנהגים באנוכיות חסרת התחשבות כאילו אין אלוהים.

אפשר לאחל המשך הצלחה לעושים ולעושות במלאכה.

הממשלה הרעננה באמת עושה עבודה נפלאה, ונשיא המדינה מקדם שלום, הסדרה ופשרה, ממש ככתוב במגילה. כל זה נעשה תוך מחשבה על טובת הממלכה והסביבה כולה.

העולם כבר לא רואה בנו סרבנים לוחמניים ועקשנים אלא מבין שאנו חותרים לשלום, מנסים ליישב סיכסוכים ופועלים לאור חזון הציונים.

נו? אז מי פיקפק או פיקפקה בקיומם של ניסים מופלאים? במבחן התוצאה מסתבר שהרב חסדו מאזין גם לתחינות בוכיות שמגיעות מחילונים מודאגים.

אפילו שלא תמיד ישועתו באמת מגיעה כהרף עין כמו שיודעי הדבר מדווחים, נראה שכבר בהחלט יש שיפורים משמעותיים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה קטנה עושה עבודה גדולה. קישור למאמר בשם- נבואה לקוייה שלא צלחה. קישור למאמר בשם- הסתה, הכפשה ורמייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציונות עדיפה משחיתות ועבריינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן