ציר הרשע נראה מעורער ורעוע

ציר הרשע נראה מעורער ורעוע

חברי ציר הרשע בעיקר דואגים למעמדם, כבודם, רצונם, שלומם ורווחתם. למרבה הצער, לא באמת מעניין אותם מצבו של עמם או להתחשב בזולתם. למעשה, הם עסוקים בעצמם.

יתכן שהפושעים שמסובכים עד צוואר בסיבוכים מישפטיים זממו להשתלט על כולן וכולם להנאתם, אבל הציבור אינו באמת מטומטם. שנאה אינה עיקרה של תורה, וכשנרגעים מההסתה הפרועה נזכרים שזו עובדה.

בקרוב יבוא סופם של התעלולים המזיקים, החוקים ינצחו את החוטאים הסידרתיים, ונשוב לפסים. יש אפשרות שהקהילה תשתחרר מעונשה של הכנופייה שמזיקה לה ומסיתה לשנאה במטרה לשפר לעצמה את העמדה ולעשות קופה יפה, אבל המערכה לא תהייה קלה.

ככה זה כשנלחמים כנגד רשע, חמדנות, כוחנות, רודנות ופשע. עבריינים סידרתיים לא אוהבים להפסיד, והם גם מאוד מפחדים מעונשים. סך הכל, ידוע להם שפישעיהם גרמו להמון נזקים ושיש כנגדם אישומים חמורים ומוצדקים.

ללא קשר למאמצים הנואשים של הפושעים להשאר בשליטה ולהמשיך לנהל לאחרים את החיים לצרכיהם האנוכיים, השתלטניים והחמדניים, ההיסטוריה מראה שבסוף החגיגה הפרועה תמיד מגיעים שינויים. ככה זה בחיים.

בעיקרון, רוב הציבור מעדיף לכבד חוקים ולהימנע מעימותים כואבים והרסניים. לעומת זאת, נראה שמנהיגים רודניים, עברייניים, לוחמניים ואנוכיים מטפחים שנאה ומדון שמובילים להמון יגון רק במטרה להשאר בשילטון, ובמעשיהם הרעים הם מדגימים שאינם מאמינים בהוראות האנושיות הכי בסיסיות שלכאורה פעם משה קיבל מהאל העליון.

הדבר היחידי שקבוע בעולמו זה שינוי תמידי. צריך לנסות לקבל את זה ולהסתגל כדי לא לחוש מתוסכל או עגמומי. המאבק בין טוב לרע לא יסתיים במהירה, והוא כמו גלים שעולים ויורדים בהתמדה. למעשה, בגלל זה אנו מלמדים את ילדינו בחגים שבכל דור ודור בא איזה רשע שדורש טיפול בצורה נחושה.

קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים וחברים עברייניים. קישור למאמר בשם- הליגה האחרת אינה נהדרת.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן