צפירת ארגעה לעת עתה

צפירת ארגעה לעת עתה

נראה שעברנו את השיא, אפילו שזה עדיין לא רשמי.

בכל החזיתות המצב נרגע, אבל בהחלט מותר להמשיך לדאוג ממה שטרם בא, שהרי הבלתי נודע תמיד מעורר קצת חרדה.

מערכת עיתון ברשת עשתה ככל יכולתה כדי לנסות קצת להרגיע את האומה החרדה שכבר מספיק סבלה, ואפילו הסברנו שהמצב העולמי הוא בעיקר פוזה, אבל עד היום רוסיה לא גילתה שגם היא מעיינת בעניין רב בעניות דעתנו הדלה.

נו, טוב. אז הסופה הקרה חלפה. לא נסחפנו לים על אף הזרימה בנחלים, ומפלס הכנרת עלה בצורה יפה. המגיפה המפחידה כבר לקראת סיומה, ועדיין יש מדינה וסוף האנושות לא בא על אף חרדותיו של הנאשם בשלל כיתבי אשמה.

הכנופייה המזיקה הודחה וראשיה הנכלוליים מסובכים בערכאה ללא בושה. בנוסף, מה שהכי יפה זה שהמתח בין המעצמות נרגע אחרי שרוסיה הודיעה היום בנימוס שאין בכוונתה לפלוש ולכבוש את שכנתה, אפילו שהיא כינסה בגבול צבא רב עוצמה ועשתה פוזה קשוחה.

מה אפשר לומר? ממש יפה מצידה של אמא רוסיה לבחור בהידברות במקום במלחמה שכנראה תגרום לה נזק שמימנו התקומה תהייה בילתי אפשרית או מאוד קשה. כל הכבוד למקבלי ההחלטה הנבונה. דיפלומטיה באמת עדיפה על השמדת האנושות כולה.

חוץ מזה, כלכלת רוסיה לא רק מסתמכת על הפצת כלי מילחמה אלא גם על מכירת גז ונפט בשפע. לפיכך, במידה ואירופה לא תקנה מימנה אנרגיה בשל התנהלותה הבוטה אז הקופה במוסקבה תהייה ריקה, וזו קצת בעייה למי שצריך להאכיל אומה גדולה.

ציטוט:

במערב מחריפים את האיומים, רוסיה במסר מפויס: “לא מעוניינים במלחמה מול אוקראינה”

.שר החוץ הרוסי דיבר בחיוב על הצעות ביטחוניות שהתקבלו מארה”ב, וציין כי במוסקבה לא רוצים לדרדר את האזור למלחמה • עם זאת, הוא אמר שארה”ב “משתמשת” באוקראינה כדי לעורר את המתיחות בין המדינות • במקביל, במערב מגבירים את האיומים כלפי רוסיה ומסמנים את פעילות צינור הגז “נורד סטרים 2” כמטרה.

ציטוט:

מה שקורה בעולם לאחרונה לא באמת מבטא שאיפה עזה להביא את קץ המסע. למעשה, בדרך כלל אין לאנשים רגועים ושמחים רצון להנות מהלא נודע שמימנו אין חזרה, או למחוק את כולם וכולן מהמפה שתהפוך לשממה ארסית ורעילה לתקופה מאוד ארוכה.

במציאות, הכותרות התוססות, הבוערות והלוהטות כנראה בעיקר מבטאות צורך של אנשים שאפתניים לעשות פוזה, לחוש חשיבות ועוצמה, לקחת לעצמם מתנות בעזרת הטלת אימה, ולקבל אישור להיותם קיימים לעת עתה.

נו, טוב. מה לעשות. ההיסטוריה סובבת במעגלים וקצת קשה לעצור זאת. טיבם של בני האנוש נקבע מזמן, ומידי פעם הם סוטים מההוראות הקדושות וסובלים מהענשות. למעשה, מאז אדם אבינו, חווה אימנו והאבל על הבל שכבר לא סובל אנו כבר יודעים זאת.

סביר שיהיו בין הכוחות התגוששויות, התמודדויות, ונחשף להפרחות של איומים שיצרו חרדות, ניסיונות ומזימות, אבל לא בטוח שמי שיזם, זמם ועושה בעיות באמת רוצה להפסיק להיות.

חוץ מזה, אין לנו הרבה שליטה על רצונה של השכינה, שכנראה עושה מה שהיא רוצה. מסיבה זו, לסבול מחרדה קיומית זו פעילות מיותרת ששכרה אינו בצידה, ויודעי דבר מספרים שהכל לטובה.

עד כאן ציטוט, והראשון כנראה מבשר על תחילת סופו של עימות ומעבר להידברות.

לעומת ההחלטה הרוסית הנבונה להימנע לעת עתה ממלחמת עולם קטנה, הבעייה עם איראן עדיין כאן, וצריך לנטרל גם אותה. כאמור, הידברות היא האפשרות הכי טובה, אבל לא היחידה. למעשה, אנחנו מתאמנים במרץ לקראת האופציה שבעזרת הרב חסדו לעולם לא תגיע.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- ענני מלחמה ופוזה מפחידה. קישור למאמר בשם- אלימות מאיימת על האנושות. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן