קטינים אובדניים וזדים שמסיתים

קטינים אובדניים וזדים שמסיתים

פלסטין לא תשוחרר וגם לא תקום בגלל קומץ נואש של קטינות וקטינים שהם אובדניות ואובדניים, מעורערות או מעורערים ומאסו בחיים או סתם חולמים על בתולות במרומים, פיתרון מכובד לבעיות אישיות וקיצבה להורים.

ציטוט:

שב”כ: חמאס גייס נערים לביצוע פיגועים בגדה.

עד כאן ציטוט, אבל זו רק דוגמה קטנה ויחידה ממגמה מאוד רחבה שממשיכה עד עתה.

המסיתים לאלימות ושנאה יושבים לבטח במרחקים, מטיפים, מהללים, מתגמלים ומעודדים מעשים סופניים שאינם ממש יעילים אלא לכותרות עצובות בעיתונים ויצירת קרובים אבלים ושכולים.

בזמן האחרון הכותרות בעיתונים זועקות שיש עלייה בפיגועי יחידים, ורוב התוקפות והתוקפים מחוסלות מחוסלים תוך כמה רגעים. בעברית קלה, כל מי שמוציא או מוציאה סכין למטרות תקיפה אל מול חיילים או שוטרים חמושים יודע ויודעת שסביר שזו תהייה הפעולה האחרונה שתבוצע עלי אדמה.

לא קשר לסכנה ולתוצאה, קטינים וקטינות ממשיכים מידי פעם לצאת לרחובות ולבצע פעולות תוקפניות חובבניות שלא מקדמות גאולת אדמות שהן לכאורה גזולות, אפילו שבעבורן ובעבורן של הצעירים והצעירות התוצאות העצובות הם הרבה פעמים סופיות.

בגלל שפעולות של יחידים ויחידות לא פותרים בעיות לאומיות סבוכות אפשר להבין שני דברים משלל האירועים העגומים והכואבים בהם מתפארים הפושעים.

המסיתים הרשעים לא נרתעים מלשלוח ילדות וילדים של אחרים למות בעבור כותרת בעיתונים, לשם עידוד המשך הסיכסוכים האלימים ומלאי השנאה שמהם הם מתפרנסים, ואת כל דברים הרעים הללו המסיתים עושים בזמן שבעצמם הם יושבים בטוחים במרחקים ולא לוקחים סיכונים אישיים. חוץ מזה, הזדים גם יודעים שהקרבת הבנות והבנים לא תועיל להביא הקלה לסובלים.

היהדות מקדשת את החיים. אנו מצווים לשמור עליהם אפילו אם צריך לחלל ימים קדושים, לכבד ולהימנע מפגיעה בזולתים האחרים, לסייע לאומללים, להראות חמלה לחולים, לדאוג לקשישים ולתחשב בדלים

מה חזונם של הרשעים שעיקר כוונתם היא ללבות עימותים, לפגוע ולהזיק לאחרים ולפיץ שנאה ברבים? יש להם אלוהים? הוא מצווה עליהם לרצוח אנשים או להקריב ילדות וילדים אפילו שזה לא יקרב יעדים?

אפשר לעשות שלום והסדרים עם אוייבים מרים די בקלות. מספיק קצת רצון לפתור סכסוכים בעזרת דיונים סובלניים, ואם לא מוותרים או מפסיקים לנסות בסוף מצליחים.

לעומת זאת אין סיכוי להגיע להבנות כאשר צד אחד רוצה שהצד השני יתאדה, יעלם ולא יהייה. במצב כזה, יש לשים על השולחן את האפשרויות האחרות, שהם קצת פחות נעימות, ולהיות מוכן לנטרל מטרות מסומנות ללא השהיות במידה והן הופכות מסוכנות.

קישור מאמר ידיעות.קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ.קישור למאמר בשם- שיגעון ויגון אינם סימן לניצחון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “קטינים אובדניים וזדים שמסיתים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן