רודנים, אמצעים מסוכנים ומקקים

רודנים, אמצעים מסוכנים ומקקים

המערב נערך להשמדתה של רוסיה במהלומה גרעינית כבירה ופתאומית שקצת תשנה את המפה. המעצמות החמושות מתכוננות, מתאמנות, מסמנות מטרות וממתינות להוראות. סך הכל, אין ברירה. נראה שרוסיה מקדמת את קיצה ומחמת הנימוס יש להיעתר לבקשתה.

מצידו, הצאר של רוסיה מנסה לכבוש מדינה שכנה כבר תקופה ארוכה ללא הצלחה, וההפסדים הכואבים בשדה המערכה גורמים לו הרבה תסכול ומצוקה. ברוב זעמו, יתכן שהוא ינהג כשמשון הגיבור, יעשה מעשה נואש, ינסה להפיל את הבית על יושביו וירמס בעצמו. מי יודע? אולי צריך לפחד או קצת לדאוג מהכוונה המאיימת שלו?

ציטוט:

אוקראינה צפויה להמשיך בהתקדמות, פוטין “נערך לשימוש בנשק גרעיני”.
הכיבושים האוקראיניים בגזרות המזרח והדרום נמשכים – ובקייב כבר מסמנים את היעדים הבאים בלחימה • צבא אוקראינה פרץ לעומק עשרות ק”מ בגזרת חרסון, ובמזרח – קו החזית נמצא כבר יותר מ-20 ק”מ מלימן • דיווח: פוטין נערך לבצע ניסוי המדמה הפעלה גרעינית של נשק מתקדם המיועד להשמדה של ערי חוף • במקביל: נרשמה תזוזת כוחות גרעיניים במרכז רוסיה.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. פרט מצפייה בסרט המעניין אין הרבה מה לעשות כדי לשנות את מה שיקרה, ויודעי דבר מספרים שצריך לקבל את זה, שכן ההחלטות הן של הבורא. קורה שלפעמים בא לעולם אסטרואיד או מבול, אבל פה ושם נותר איזה צדיק ששורד את זה.

כרגע מרחף מעל אמא רוסיה איום קיומי משמעותי, וזה נכון במיוחד לאחד שהצאר החל לשקול אם כדאי לו להיות אובדני ולא רק גאוותני. שאפתני, רצחני ועצבני. סך הכל, אם לא יהייה עולם כבר לא יפריע לו שום דבר, אף פעם.

כמובן, מה שמצויין במלחמה גרעינית זה שאין צורך לסבול הרבה זמן. בשבריר שנייה הכל עולה השמיימה בעשן, ויודעי דבר מספרים שהצדיקים מגיעים למשכן שמעל הענן אפילו בלי לחשוש שיש על פני האדמה מצב מסוכן.

במלחמה גרעינית אין מנצחים, בעיקר משום שכל הצדדים מושמדים. חוץ מזה, מידי פעם העולם עובר שינויים, מינים נעלמים ואחרים מתפתחים. לפעמים יש קרחונים ולעיתים הם נמסים.

מי יודע? אולי יעברו שנים, המקקים יתחילו לצאת ממקומות עמוקים, אפלים וטחובים ושוב יהיו על פני האדמה חיים תרבותיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- גם ביריונים חוששים מנזקים. קישור למאמר בשם- הרוסים, האיראנים ומהפכנים צרפתיים. קישור למאמר בשם- גם פרעה פעם הקשיח את ליבו. קישור למאמר בשם- התאוריה ויישומה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן