רשע, פשע ועיקרה של התורה

רשע, פשע ועיקרה של התורה

להלן כמה נקודות למחשבה לאומה שהוסטה מתורתה, מדרכה ומחזונה על ידי כנופיה מזיקה ומסיתה, שדוגלת בגזענות, מרדות, עבריינות, כוחנות ושנאה:

תמיכה בפשע מעידה על רשע.

שנאה אלימה אינה עיקרה של תורה.

היהודים לא מעוללים לאחרים מה שלהם לא היה נעים, וזה מהכתובים הקדושים.

בלי כבוד לחוקים והימנעות מפגיעה באחרים יבואו לחוטאים למצוות ממרומים נזקים ועונשים.

ציטוט:

בן גביר שותק, ח”כ ממפלגתו: “חווארה בוערת. זה מה שאני רוצה לראות”
השר שמתייחס כמעט לכל אירוע צייץ אמש שאינו מקבל את ההסכמות בוועידה בעקבה. מאז, חרף כוחו הפוליטי בהתנחלויות, העדיף לשתוק על ההתפרעויות בחווארה. חברי מפלגתו משבחים את הפורעים: “זעקה צודקת”. גוטליב: “לא אגנה אנשים בשעת צער”.

עד כאן ציטוט.

כמובן, בדמוקרטיה מותר להביע התנגדות לעקרונות מהתורה בפרהסיה ,וגם לעשות זאת בהתרסה גסה מהמקפצה. למעשה, עדיין אין חובה לכבד את חוקי התורה ואפשר לבחור ברשע ופשע במקומה. מי יודע? אולי זה יעשה רושם טוב על הפרהסיה?

הבעייה היחידה עם עבריינות הבוטה היא מחירה של הטעות המביכה בבית דין של מעלה, אבל מה לא עושים בעבור איזה כותרת בוערת שנותנת תחושה של חשיבות גדולה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כשהכל בוער כדאי למהר. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם פושעים מסוכנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן